Recimo da ste bogati švicarski agronom s kolibom na 3000 metara u Alpama i želite doći do nje sa stilom čak i u najgorim vremenskim uvjetima. Što radite? Ovaj vlasnik dao je ugraditi gusjenice na svoj Mercedes G 500.
Kako bi se stvorio poseban prostor za gazišta, Delta 4x4 ovoj je G-Klasi dala ovjes od 20 centimetara, dok produženi blatobrani pokrivaju veću širinu opreme. Čak i u švicarskim Alpama, ova razina off-road sposobnosti je nepotrebna tijekom dijelova godine. Zbog toga se gusjenice mogu ukloniti, a SUV može nositi konvencionalne kotače tijekom ljetnih mjeseci.
Provođenje ove pretvorbe bio je skup pothvat. S dijelovima i instalacijom, samo postavljanje gusjenica koštalo je 50.000 eura (377.500 kuna). Osim toga, dijelovi su morali biti homologirani u Švicarskoj, uključujući testiranje i preglede, a taj je proces dodao dodatnih 50.000 eura na cijenu.
Zatim, nadogradnje ovjesa i potrebna odobrenja koštali su vlasnika još 19.000 eura (143.000 kuna). Na sve to, razni dodaci poput modificiranog prednjeg branika s šipkom, krovnih nosača i dodatni set kotača koštali su oko 20.000 eura (151.000 kuna). Zbrajanjem svih ovih brojki ova konverzija koštala je oko 139.000 eura (1 milijun kuna), što je više nego potpuno novi G 500 koji ima početnu cijenu od 130.200 eura (982.000 kuna) u Njemačkoj.
Delta 4x4 specijalizirana je za izvođenje ekstremnih pretvorbi poput ove. Stvorila je Suzuki Jimny s portalnim osovinama za ekstremnu vožnju izvan ceste. Također su napravili Rolls-Royce Cullinan Overlander s podignutim ovjesom i krovnim šatorom.
Budućnost G-klase je električna, a prototip već postoji. Mercedes je konstruirao EQG sa svakom off-road sposobnosti koju ima varijanti s unutarnjim izgaranjem. Iako svi tehnički detalji još nisu poznati, EQG ima četiri električna motora - po jedan na svakom kotaču. Postoje nagađanja da bi mogao dobiti 108 kWh bateriju iz EQS SUV-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....