Škoda je ažurirala kompaktnu Scalu i B-SUV Kamiq donoseći mala poboljšanja po pitanju stila, tehnologije, sigurnosti, održivosti i učinkovitosti, četiri godine nakon njihovih originalnih premijera.
Izvana, Scala i Kamiq odmah su prepoznatljivi jer su se dizajneri odlučili za evolucijski pristup. Promjene su usmjerene na "peglanje" lica, uključujući redizajnirana prednja svjetla koja su opcijski dostupna s Matrix-LED tehnologijom, te blago dotjerane rešetke i odbojnike. U Scali, prednja svjetla imaju kristalne module koji izgledaju poput "svjetlucavih malih blokova leda ili dragog kamenja", dok su u Kamiqu podijeljena prednja svjetla tanja.
Profili su preneseni s novim dizajnom za aluminijske naplatke veličine do 18 inča, dok su stražnji krajevi ažurirani novom LED grafikom za stražnja svjetla i nove odbojnike. Nadalje, Monte Carlo presvlake sportskog izgleda odlikuju se crnim detaljima visokog sjaja po cijeloj karoseriji, zatamnjenim staklima, standardnim LED diodama i opcijskim 18-inčnim aluminijskim naplatcima Ursa.
Oni su kombinirani s lažnim karbonskim ukrasima, crvenim detaljima, sportskim sjedalima, ambijentalnim osvjetljenjem i Monte Carlo grafikom u kabini. Govoreći o interijeru, izgled ostaje nepromijenjen, ali je prožet s više tehnologije i održivosti. 8-inčni digitalni instrument i 8,25-inčni zaslon osjetljiv na dodir standardna su oprema, dok modeli s višim specifikacijama dobivaju veći 10,25-inčni virtualni kokpit i 9,2-inčni infotainment.
Ostajući vjeran trendu našeg vremena, proizvođač automobila dodao je "povećani udio recikliranih i prirodnih materijala" u interijer i eksterijer, poboljšavajući vjerodajnice održivosti Scale i Kamiqa. Sigurnost je također poboljšana s do 9 zračnih jastuka i ADAS-ovim proširenim paketom s više značajka.
Nova struktura opreme uključuje 3 razine opreme (Essence, Selection i Monte Carlo) i 6 konfiguracija unutrašnjosti, plus niz dodatnih paketa opreme. Oba modela temelje se na proširenoj verziji MQB-A0 arhitekture, koju dijele modeli poput Volkswagen Pola i T-Crossa, Škode Fabie, Seat Ibize i Arone.
Ponuda pogonskih sklopova uglavnom je prenesena iz asortimana prije redizajna, iako sada koristi evo2 verzije naširoko korištenih TSI benzinskih motora. Ne postoje hibridne ili dizelske opcije dok se varijante G-Tec s pogonom na CNG ne spominju u priopćenju za javnost.
Početni 1,0-litreni TSI trocilindrični benzinac proizvodi 95 KS (70 kW) i isključivo je uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. 1.0 TSI srednje klase proizvodi snažnijih 115 KS (85 kW) i nudi izbor između 6-stupanjskog ručnog i 7-stupanjskog DSG mjenjača. Konačno, vodeći 1,5-litreni TSI četverocilindraš daje 150 KS (110 kW) i ima ACT tehnologiju deaktivacije cilindara, dok je također dostupan s ručnim ili automatskim mjenjačem.
Škoda nudi tri različite postavke šasije za svaki model, prilagođavajući ih potrebama njihovih vlasnika. Standardnoj postavci pridružuje se ovjes za "neravnu cestu" s dodatnih 15 mm razmaka od tla i opcijski "Sport Chassis Control" koji je 15 mm niži u Scali i 10 mm niži u Kamiqu.
Od 2019. Škoda je prodala 229.400 jedinica Scale i 351.200 jedinica Kamiqa i nadaju se da će osvježeni modeli nastaviti istim putem. Proizvođač automobila nije objavio konkretne detalje o cijenama i lansiranju dvaju modela na europsko tržište koje bi se trebalo očekivati uskoro.