Britanski Triumph širi obitelj motocikala za putovanja Tiger. Uz 900 GT, 900 GT Pro i 900 Rally Pro, od veljače iduće godine u prodaju će stići najmanji i najjeftiniji Tiger - 850 Sport, koji će iz prodaje vjerojatno izbaciti sadašnji Tiger 900 (94.000 kuna na akciji). I nije tek ogoljeno izdanje osnovnog Tigera.
Raspolaže, naime, istim okvirom od čeličnih cijevi, istim ovjesom s podesivom upside-down vilicom sprijeda (Marzocchi), istim radijalnim četveroklipnim kliještima (Brembo Stylema)... kao i Tiger 900. Drukčiji je samo motor, prilagođen vožnji po asfaltu s povremenim silascima na makadam, odnosno u pijesak i blato.
Redni trocilindraš iz istih 888 ccm u Tigeru 850 Sport razvija deset konjskih snaga (85 KS) i pet newtonmetara (82 Nm) manje nego u Tigeru 900, ali skladnije razvija snagu i okretni moment - pri 8500, odnosno 6500 okretaja. Također, zadržao je i proklizavajuću spojku, kao i šesterostupanjski mjenjač.
Ništa lošija nije ni oprema. Već iz tvornice Tiger 850 Sport dolazi opremljen ručno podesivim vjetrobranom, diodnim svjetlima i digitalnom instrumentnom pločom (TFT), ali i elektronikom s dva načina rada (cesta i kiša) te uređajem protiv blokiranja kotača pri kočenju (ABS) i kontrolom proklizavanja (TC, može se i sasvim isključiti).
I sve ostalo isto je kao na Tigeru 900, od uspravnog položaja sjedenja - pri čemu vozač može birati između visine sjedala od 81 do 83 centimetra - preko 20-litarskog spremnika do kotača (19 cola sprijeda, straga 17) i Michelinovih guma Anakee. Čak i teži jednaka 192 kilograma.
S obzirom na to da cjevasti okvir dijeli s Tigerom 900, vozaču je na raspolaganju čak šezdeset detalja s popisa dodatne opreme, u prvom redu plastični i aluminijski kovčezi iz suradnje s tvrtkom Givi. S dvogodišnjim jamstvom, dakako, kao i na motocikl. Cijena još, nažalost, nije poznata, ali pretpostavljamo da će se kretati oko 90.000 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....