Malo je automobila koji plijene pozornost kao klasični Porsche 911 iz ere 964, a malo je tvrtki koje spajaju klasični stil s modernim performansama poput Singera. Tvrtkina najnovija studija 911 Turbo je prekrasni 964, i to je Singerov prvi 911 kabriolet.
"Prvi Porsche, Sport 356/1 poznat kao ‘Broj 1‘, bio je kabriolet, a glamur visokih performansi i otvorenog krova dio je priče od tada", rekao je osnivač i izvršni predsjednik Singera Rob Dickenson. "Dugo sam želio proslaviti taj dio Porscheove baštine u Singeru i čineći to kao dio naše nedavno najavljene Turbo studije čini se savršenim mjestom za početak".
Zasigurno postoji mnogo toga u čemu možete uživati osim bezvremenskog dizajna Singerovog, zrakom hlađenog 964. Između ostalog, karoserija je izrađena od karbonskih vlakana u nijansi Cadiz crvene boje. Stražnji poklopac krije nadograđeni motor s šestcilindričnim boxerom koji je još uvijek hlađen zrakom, ali ima zapremninu od 3,8 litara i proizvodi 510 KS uz pomoć dva turba. Snaga ostaje na stražnjim kotačima, a prenosi se ručnim mjenjačem sa šest brzina.
Svaki Singerov 911 dobije impresivnu kabinu, ali nju je puno lakše vidjeti i cijeniti kada se gornji dio potpuno sklopi. U ovom primjeru, krov od crne tkanine uredno je smješten ispod prtljažnika kako bi otkrio crnu unutrašnjost s crvenim kariranim uzorkom na pločama vrata i umetcima na sjedalima. Boja je nadopunjena drvenim ukrasima na armaturnoj ploči i središnjoj konzoli, a tu su i moderne pogodnosti poput induktivnog punjenja telefona za vozača i suvozača.
Nažalost, ako želite 964 Cabriolet ili bilo koji novi vlastiti Singerov 911, moglo bi proći neko vrijeme. Singer kaže da su njegove knjige narudžbi pune sljedećih nekoliko godina, a za sada ne primaju nove narudžbe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....