Kako se prebacuje na električne modele, Jaguar je gotovo potpuno prestao s izradom automobila koje pokreću motori s unutarnjim izgaranjem. Ostao je još samo F-Pace. Međutim, ako poželite "novi oldtimer" marke Jaguar, odjel Jaguar Classic će ispuniti vašu želju i ručno vam izraditi vaš auto iz snova. U ovom slučaju, "lojalni, pronicljivi klijent marke u jugoistočnoj Aziji" želio je par novih E-Typea.
Zbog njegove narudžbe E-Type je ponovo rođen 50 godina nakon završetka proizvodnje kultnog roadstera. Koristeći izvorne nacrte od Serije I iz 1961. pa sve do Serije III lansirane desetljeće kasnije, Jaguar Classic izgradio je E-Type iz temelja. Dva automobila iz serije nazvane E-Type Commemorative, posebno se oslanjaju na Commemorative Edition, posebnu seriju od 50 automobila proizvedenih 1974. kako bi označili kraj proizvodnje ovog legendarnog modela. Jedan je obojen u Signet Green, a drugi u Opal Black boju, kao posveta na boje ponuđene prije pola stoljeća, neposredno prije nego što je E-Type otišao s tržišta.
Ovo su jedini doista novi E-Type napravljeni od tada jer su prethodni projekti Jaguarovog odjela bili restauracije postojećih automobila. Snaga dolazi iz 3,8-litrenog rednog šesterocilindričnog motora, ali sada s elektroničkim ubrizgavanjem goriva umjesto originalnih trostrukih rasplinjača. Osim toga, stari četverostupanjski ručni mjenjač zamijenjen je modernijim peterostupanjskim mjenjačem. Jaguar Classic tvrdi da im je bilo potrebno više od 2000 sati za implementaciju svih nadogradnji u odnosu na originalni automobil. Ostala "poboljšanja" uključuju grijano vjetrobransko staklo i Bluetooth radio.
E-Type Commemorative ima sjedala od tamnosmeđe kože Bridge of Weir. Jaguar Classic nikad nije nudio ručno tkane presvlake, a nadopunjuju ih crno-smeđi kožni ukrasi. Na središnjoj konzoli od anodiziranog aluminija je ugraviran nacrt E-Type serije I. Deakin & Francis, najstariji britanski draguljar, odgovoran je za detalje od srebra i 18-karatnog zlata. Unutrašnjost drophead coupea izgleda poput umjetničkog djela miješajući najljepše materijale koje je Jaguar Classic mogao pronaći.
Koliko su koštali automobili? Jaguar to ne otkriva, ali cijena je svakako bila mnogo veća od modela E-Type Reborn lansiranog 2017. koji je koštao 295.000 funti (oko 355.000 eura). Ovo pretpostavljamo na temelju činjenice da je Reborn bio potpuna restauracija postojećeg automobila, dok je E-Type Commemorative napravljen od nule.
Godine 2021. Jaguar Classic se također pozabavio s ovim modelom kolekcijom E-Type 60 kako bi proslavio šest desetljeća od debija serije I. Posebna verzija sastojala se od šest coupea i šest roadstera koji su također bili restaurirani, podsjećajući na izložene automobile sa Ženevskog sajma automobila 1961. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....