Ovaj iznimno rijedak Mercedes G Intruder tvrtke Heuliez ide na oglasnik, a riječ je o posebnom automobilu kojeg potpisuje isti proizvođač karoserija koji je izradio karoseriju Peugeota 177B 1925. godine. To je tvrtka koja je postala popularna po svojim ‘specijalima‘.
Tijekom svih tih godina Heuliez je aktivno surađivao s Citroënom, iako je radio i za Renault. R5 Turbo većinom se može pripisati njima, a izazov je bio promijeniti raspored s prednjeg na stražnje smješteni motor. Na isti način, Heuliez je kasnije proizvodio homologirani 206 T16.
Na sajmu automobila u Parizu 1996. godine Heuliez je predstavio terenski kabriolet. Bila je to mješavina Mercedesove G-Klase 320 i SLK-a.
Ispod poklopca motora smješten je 3,2-litreni šestocilindrični motor povezan s automatikom s četiri brzine i pogonom na sva četiri kotača.
I zaista, terenski kabriolet imao je mnoge sličnosti sa SLK-om. Prototip je imao potpuno električni sklopivi metalni krov sličan krovu kabrioleta. U ovom obliku, Intruder bi se iz terenskog coupea mogao pretvoriti u terenski roadster za samo 30 sekundi.
Egzotični automobil nikad nije krenuo u proizvodnju, ali je izazvao veliko zanimanje onih koji su ga mogli vidjeti.
Heuliez je zatvoren 2013. godine, a u stečajnom postupku godinu dana prije, mnogi Heuliezovi prototipi i koncepti završili su na aukciji, uključujući i Intrudera, koji je prodan za 42.000 eura (316.000 kuna). Prije nekoliko godina doživio je potpunu restauraciju, a sada, s prijeđenih 1700 kilometara i cijenom od 202.370 eura (1,52 milijuna kuna), ponovno traži vlasnika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....