Posebne karoserijske izvedbe u malim serijama s protekom vremena uvijek najviše privlače pažnju među zaljubljenicima. Tako je i s izuzetno rijetkim Beutlerom 1.2 iz 1959. godine, kakvih je izrađeno tek 28 primjeraka na bazi VW Bube Typ1.
Uvijek je bilo onih kojima obično jednostavno nije bilo dovoljno: Volkswagenov ekonomični automobil masovne proizvodnje Buba već je do sredine 1950-ih zaradila izvrsnu reputaciju kvalitete, tako da je sam VV brzo uveo vitku, sportsku izvedbu u suradnji s karoseristom Karmannom. Prva Karmann Ghia na bazi Bube tip 1 pojavila se već 1955. godine.
No auto s fotografija cjenjenija je nadogradnja, a na aukciju kreće 3. srpnju putem kuće Bonhams u švicarskom Gstaadu i očekuje se da će postići cijenu od 80.000 do 120.000 švicarskih franaka.
Premda na prvi pogled nema baš ništa s VW Bubom iz tog vremena, mogli biste pomisliti kako je Beutler sportski coupe napravljen samostalno od temelja.
To i ne čudi: karoserija pomalo talijanskog štiha potpuno je aluminijska i također, Beutler je veći od bube s dužinom od 4, 35 metara i 5 cm većom širinom.
Automobil su izradila Braća Ernst i Fritz Beutler koji su 1943. kod švicarskog Berna otvorili karoserijsku radionicu koja je vrlo brzo postala poznata, a najbolje radove imali su nakon drugog svjetskog rata.
Uglavnom su radili na preradama Porschea 356 - od 1948. napravili su nekoliko karoserija kabrioleta, ali su zaslužni i za ovaj lijepi automobil koji se upravo prodaje. Beutler 1.2 je 1959. stajao tadašnjih 11.400 CHF, što je bilo duplo više od iznosa koji je trebalo izdvojiti za standardnu VW Bubu Type 1 Deluxe.
Prema tome, Beutler 1.2 bio je čak skuplji od tadašnjeg Porschea 356. Većina od 28 primjeraka zadržala je tvorničku mehaniku, uključujući serijski zračno hlađeni boxer od 1100 ccm, četverostupanjski ručni mjenjač i neovisni ovjes, ali je ponudio više mjesta za prtljagu. No šest ih je opremljeno snažnijim 1,3-litrenim motorom iz Porschea 356.
Konkretni primjerak s fotografija s brojem šasije "1156" novi je naručio vlasnik salona VW Garage Herzig u Veveyu (Švicarska), a lakiran je u svjetlosmeđu metalik boju s kontrastnim crnim krovom i bež interijerom. Automobil je promijenio vlasnika kasnih 1990-ih i bio je temeljito restauriran.
Beutler 1.2 je tijekom restauracije prelakiran u izvornu nijansu svjetlosmeđe metalik dok je krov dotjeran u tamno smeđu boju. Dvobojna unutrašnjost također je dorađena i odrađena je "generalka" motora. UBonhamsu kažu kao je restauracija trajala nevjerojatnih 11 godina i da se od tada automobil rijetko koristio. Tako ako želite posjedovati Bubu Typ1 kakvu nitko nema, sve je jasno...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....