Apsurdno nazvan Ferrari LaFerrari Hybrid predstavljen je 2013. godine, a na ulice je stigao godinu dana kasnije pri čemu su mu glavni rivali bili McLaren P1 i Porsche 918 Spyder. No mnogo prije nego što je predstavljen s 963 KS, Ferrarijevi inženjeri su se oslanjali na ovaj prototip kako bi testirali kočnice, upravljanje, ovjes, ESP i naravno, 6,3-litreni V12 nadolazećeg hiperautomobila.
U osnovi, ovo je snažno modificirana verzija 458 Italie kojeg je Ferrari koristio između svibnja 2011. i prosinca 2012. u prvoj od tri faze razvoja LaFerrarija. Njegovo aluminijsko podvozje uvelike je modificirano kako bi V12 motor stao, a 458 je dao daleko više snage i "glazbe" nego što bi ikada imao u standardnom V8 obliku.
U usporedbi s glatkim i uglađenim LaFerrarijima koje smo ovih dana navikli gledati kao "garažne kraljice", ovaj prototip mnogo je "grublji" i predstavlja trijumf funkcije nad formom. Veliki komadi karoserije su izrezani, a žica i napomena ima posvuda. Što je najbolje od svega, dolazi čak i s maskirnim pločama koje je nosio tijekom testiranja kako bi prikrio svoj dizajn.
Testne automobile proizvođač obično zadržava za daljnja testiranja, ali oni se vrlo često i gnječe, iako ga je u ovom slučaju Ferrari 2016. godine prodao privatnom kolekcionaru uz napomenu da se ne može registrirati i koristiti na cesti. Nažalost, to će i dalje biti slučaj za onog tko ga kupi na aukciji RM Sotheby'sa u svibnju.
Ljudi sa strašću prema Ferrariju postoje, i sigurno neće propustiti ovaj fascinantni komad Ferrarijeve povijesti jer se prilike poput ove ne pojavljuju često. Aukcijska kuća nema procjenu cijene, ali očekujemo neki više-milijunski iznos.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....