BMW M Power priča traje već 34 godine pri čemu su se Bavarci uvijek držali provjerenog recepta po pitanju modela. BMW Motorsport kao prethodnik M odjela pritom je uvijek bio nevjerojatno rigorozan u primjeni "nerazrijeđene" trkaće tehnologije u civilnim modelima s logikom kako se ne može M "trpati" u bilo koji oblik karoserije (za razliku od danas kad M oznake nose i SUV modeli od dvije tone, ali to je jedna potpuno druga tema).
Tako su u njihovim ladicama često su ostajali projekti koji nikad nisu saživjeli poput modela M8 e31 ili BMW-a M5 Cabriolet e34.
Međutim, pomalo je već zaboravljeno da je jedan od takvih projekata M odjela bio i M3 Touring e46, a točno prije 20 godina, dakle 2000. izrađen je bio tek jedan primjerak.
BMW M3 Touring Concept i iz današnje je perspektive vrlo intrigantan model koji je poslužio kao "laboratorij" u potpunosti za kućne potrebe M odjela.
Uglavnom, ovaj je model omogućio inženjerima da čisto s tehničkog stajališta ispitaju može li u jednom karavanu srednje klase funkcionirati M magija.
S vrlo malo dodatnih zahvata i troškova čuveni atmosferski 3,2-litreni redni "šestak" od 343 KS i 365 Nm mogao se integrirati u karavanski model. Jedino što je trebalo bilo je izraditi karoserijski okvir s izvučenim lukovima stražnjih kotača kao kod coupe verzije, ali bez potrebe za korištenjem novih i skupih alata ili prilagođavanja proizvodne trake.
Nakon toga, sve bi ostalo na dodavanju specifičnih M detalja s dvovratne verzije i prerade stražnjeg branika kako bi primio četiri ispušne cijevi.
Međutim, za razliku od modela M5 koji je doživio čak dvije Touring izvedbe, maloserijsku kao e34 te nešto masovniju kao e60 generacije, M3 nikad nije saživio kao karavan i projekt je spremljen u ladicu.
Da je bilo drugačije, vjerujemo da bi to bio jedan od najzanimljivijih sportskih karavana ikad izrađenih, a Audi RS4 Avant model dobio bi lijepu konkurenciju. Međutim, vjeruje se da su je po tom pitanju tko će graditi "performance" karavane s 4x4 pogonom, a tko coupe modele sa stražnjim pogonom u premium razredu to vrijeme, sve bilo brzo dogovoreno između Münchena i Ingolstadta...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....