Ovaj već pomalo zaboravljeni koncept predstavljen je krajem 1999. godine na salonu automobila u Frankfurtu. Službenog imena Bugatti 18/3 Chiron, predstavlja preteču Veyrona pa naposljetku i aktualnog Chirona. Neobičan i futurističan dizajn potpisuju Fabrizio Giugiaro iz Italdesigna i Hartmut Warkuss iz dizajnerskog centra Volkswagena. Karoserija je u potpunosti izrađena od karbona dok su 20-inčni naplaci izrađeni po uzoru na klasične Bugatti modele T35 i T51. Ispod karbonske karoserije nalaze se platforma i pogon Lamborghinija Diabla VT, dok je ispod poklopca motora ugrađen impresivni W18 motor snage 555 KS i 630 Nm okretnog momenta. Sami motor teži čak 315 kg! Ubrzanje do stotke traje 5,3 sekunde, dok je maksimalna brzina visokih 330 km/h.
Foto: Bugatti
Kao što možete vidjeti sa slika, velik dio stavki s prednjeg dijela kasnije su pronašle svoje mjesto na Veyronu. Stražnji dio ipak je nešto drugačiji; ističu se četiri nastavka ispušnog sustava, difuzor je integriran s branikom, a tu je i stražnji spojler koji se podiže pri većim brzinama. Ime Chiron dobio je prema Bugattijevom vozaču utrka Louisu Chironu koji je između ostalog ostao zapamćen kao najstariji vozač koji se ikad natjecao u Formuli 1. Danas je isto ime dobio i najnoviji model, nasljednik Veyrona.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....