Proizvođači automobila rijetko su voljni govoriti o otkazanim projektima, a kamoli podijeliti nešto informacija koje se odnose na ultra-tajne automobile koji nikada nisu ugledali svjetlo dana u proizvodnji. Srećom, Porsche je s poznatim novinarom Steveom Sutcliffeom iz The Intercoolera podijelio neke sočne detalje o superautomobilu koji je trebao doći nakon 918 Spydera.
918 Spyder umirovljen je 2015. godine nakon 918 proizvedenih primjeraka. Marcos Marques, voditelj projekta eFuels u Porscheu, imao je iznenađujući odgovor kada su ga pitali zašto je kuća Zuffenhausen dala zeleno svjetlo četverocilindričnom Caymanu.
Ispostavilo se da je izvorna ideja bila konstruirati boxer motor s osam cilindara za potpuno drugačiji automobil. Bilo je to više od samo ideje napisane na komadu papira jer je izrađen prototip na Caymanovoj šasiji. Coupe sa središnje-smještenim motorom imao je 5,0-litreni motor sa 750 KS i 1000 Nm okretnog momenta.
Kao da to već ne zvuči jako poželjno, motor se vrtio do 9000 o/min i bio je spojen na ručni mjenjač. Marques kaže da je to bio "lud auto i da je zvučao nevjerojatno". Porsche je testirao čudovište na cestama u blizini Weissacha više od godinu dana prije nego što je naglo prekinuo projekt.
Što se tiče razloga zašto su testiranje i razvoj odjednom zaustavljeni, Marques kaže da je Porsche smatrao da "to nije pravi automobil za taj trenutak. Zatim je spomenuo: "Mi smo inženjerska tvrtka u srži i uvijek tražimo nove odgovore, drugačija rješenja, a ponekad ti odgovori nisu potrebni u tom trenutku. Ali sve je to dio inženjerskog procesa. To je ono što Porsche čini jedinstvenim kao automobilsku kompaniju".
Na slici je 2016. 904 Le Mans Living Legend, jedan od nekoliko automobila iz serije Porsche Unseen. Bio je to glineni model u punoj veličini zamišljen s motorom s osam cilindara "najnevjerojatnijeg zvuka".
Njemački proizvođač automobila rekao je da će nasljednik 918 Spydera na kraju doći jer je "hiperautomobil uvijek dio Porscheove strategije", prema izvršnom direktoru Oliveru Blumeu. Vrh je precizirao da neće biti lansiran prije 2025.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....