‘RAMBO LAMBO‘

Ovo je ‘Jeeporghini‘, projekt koji spaja repliku Lamborghinija Diabla sa šasijom Jeepa

Donatorsko vozilo je obični Jeep Liberty prve generacije koji je izrezan kako bi se napravilo mjesta za novu karoseriju

Projekt ‘Jeeporghini‘

 Ricky Irizarry

Lamborghini je jedan od rijetkih proizvođača superautomobila koji su bili zainteresirani za terenska vozila mnogo prije nego što su SUV-ovi postali popularni, počevši od vojnog projekta koji je doveo do LM002 poznatog kao "Rambo Lambo", dok danas u svojoj ponudi ima civiliziraniji Urus.

image

Projekt ‘Jeeporghini‘

Ricky Irizarry

Ricky Irizarry iz Illinoisa radi na projektu kojeg zove "Jeeporghini", spajajući tijelo replike Diabla s podlogom Jeepa. Projekt je daleko od završetka, ali fotografije nam daju ideju o tome što možemo očekivati. Donatorsko vozilo je obični Jeep Liberty prve generacije koji je izrezan kako bi se napravilo mjesta za novu karoseriju.

image

Projekt ‘Jeeporghini‘

Ricky Irizarry

Krov i stupovi su nestali, kao i sve ploče karoserije koje su se mogle skinuti. Zatim se na nju stavlja replika Diabla Roadstera kasnog modela iz 1999. godine, koja izgleda prilično točno u smislu proporcija. Kao što ste vjerojatno primijetili, automobilu je potrebno puno komponenti, uključujući prednje vjetrobransko staklo, vrata i rasvjetne jedinice.

image

Projekt ‘Jeeporghini‘

Ricky Irizarry

Srećom, prednja svjetla obnovljenog Diabla potječu od Nissana 300ZX-a, a okrugla stražnja svjetla su prilično generična i laka za pronaći. Međuosovinski razmak Lamborghinija Diabla od 265 cm gotovo je identičan međuosovinskom razmaku od 264,9 cm Jeepa Libertyja KJ-a, zbog čega ovaj "nekonvencionalni brak" ima šanse za uspjeh.

image

Projekt ‘Jeeporghini‘

Ricky Irizarry

Što se tiče pogonskog sklopa, najsnažniji Liberty je bio opremljen 3,7-litrenim PowerTech V6 motorom koji proizvodi 216 KS (157 kW) i šalje snagu na sva četiri kotača putem četverostupanjskog automatskog mjenjača. Ovo nije ni približno jednako 5,7-litrenom V12 od 536 KS (394 kW) iz Diabla VT Roadstera iz 1999., stoga se nadamo da projekt uključuje neke modifikacije performansi za veću snagu i zvučno iskustvo.

image

Projekt ‘Jeeporghini‘

Ricky Irizarry

Irizarry želi koristiti "Jeeporghinija" za svakodnevnu upotrebu, što će sigurno podići obrve ostalih sudionika u prometu. U svakom slučaju, drago nam je da nijedan pravi Diablo nije "povrijeđen" u procesu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 02:57