Lamborghini je jedan od rijetkih proizvođača superautomobila koji su bili zainteresirani za terenska vozila mnogo prije nego što su SUV-ovi postali popularni, počevši od vojnog projekta koji je doveo do LM002 poznatog kao "Rambo Lambo", dok danas u svojoj ponudi ima civiliziraniji Urus.
Ricky Irizarry iz Illinoisa radi na projektu kojeg zove "Jeeporghini", spajajući tijelo replike Diabla s podlogom Jeepa. Projekt je daleko od završetka, ali fotografije nam daju ideju o tome što možemo očekivati. Donatorsko vozilo je obični Jeep Liberty prve generacije koji je izrezan kako bi se napravilo mjesta za novu karoseriju.
Krov i stupovi su nestali, kao i sve ploče karoserije koje su se mogle skinuti. Zatim se na nju stavlja replika Diabla Roadstera kasnog modela iz 1999. godine, koja izgleda prilično točno u smislu proporcija. Kao što ste vjerojatno primijetili, automobilu je potrebno puno komponenti, uključujući prednje vjetrobransko staklo, vrata i rasvjetne jedinice.
Srećom, prednja svjetla obnovljenog Diabla potječu od Nissana 300ZX-a, a okrugla stražnja svjetla su prilično generična i laka za pronaći. Međuosovinski razmak Lamborghinija Diabla od 265 cm gotovo je identičan međuosovinskom razmaku od 264,9 cm Jeepa Libertyja KJ-a, zbog čega ovaj "nekonvencionalni brak" ima šanse za uspjeh.
Što se tiče pogonskog sklopa, najsnažniji Liberty je bio opremljen 3,7-litrenim PowerTech V6 motorom koji proizvodi 216 KS (157 kW) i šalje snagu na sva četiri kotača putem četverostupanjskog automatskog mjenjača. Ovo nije ni približno jednako 5,7-litrenom V12 od 536 KS (394 kW) iz Diabla VT Roadstera iz 1999., stoga se nadamo da projekt uključuje neke modifikacije performansi za veću snagu i zvučno iskustvo.
Irizarry želi koristiti "Jeeporghinija" za svakodnevnu upotrebu, što će sigurno podići obrve ostalih sudionika u prometu. U svakom slučaju, drago nam je da nijedan pravi Diablo nije "povrijeđen" u procesu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....