Nekoliko Stellantisovih marki steklo je dobru reputaciju zbog ubacivanja velikih motora u modele u kojima ih nitko nije očekivao. Tako je primjerice 2004. predstavljen pick-up RAM SRT-10 s Dodge Viperovim V10 motorom.
U novije vrijeme, tu je Jeep Wrangler 392, kojeg pokreće 6,4-litreni Hemi V8. Negdje između ta dva je ovaj klasičniji Wrangler kojeg pokreće Viperov SRT-10.
Ako vas ova izjava ne iznenadi, apsurdna kreacija je zapravo već prodana na Hemmingsu, sa samo 52.017 kilometara na 'satu'. To je nevjerojatno mala kilometraža za 16-godišnji Jeep, ali možda je pravi 'dealbreaker' ono što se nalazi pod poklopcem motora.
Automobil je započeo život kao Wrangler Unlimited iz 2005. godine, čime je već sam po sebi neuobičajen zbog svog 25-centimetarskog produženog međuosovinskog razmaka. Tih 25 centimetara bilo je presudno za ovu konstrukciju, jer su upravo oni omogućili da Viperov 8,3-litreni V10 stane u motorni prostor.
Swap je odradio Burnsville Auto Body and Off-Road, koji je zapravo i nabavio motor iz RAM-a SRT-10 sa sličnom kilometražom kao i kod Jeepa, a jedino što ga odaje su oznake SRT-10 i prilagođena hauba s otvorima za zrak. Tu je i 48RE 4-stupanjski automatik uz brojne off-road nadogradnje.
Što se tiče nefunkcionalnih modifikacija, Jeep ima LED osvjetljenje, 'Viper' presvlake na sjedalima, novi audio sustav i rezervnu kameru. Navodno je prodan za 47.250 dolara (310.000 kuna). Nije baš jeftino, ali opet, tu je V10, uz mnoštvo ostalih modifikacija - vjerojatno se isplati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....