Nije tajna da održavanje hiperautomobila može koštati jednako ili više nego što bi koštalo za mali zrakoplov. Zamjena bobina i svjećica na Bugattiju Veyronu daje nam jedinstven pogled na njegov zvjerski W16 motor.
Informacija je objavljena na Redditu od strane osobe koja kaže da radi na Bugattijevim motorima, zajedno uz fotografije koje su primjereno egzotične. Nema informacija o tome koliko ovaj Veyron ima kilometara, ali svaka čast onome tko je primijetio problem (vlasniku, pretpostavljamo).
Prema objavi, zamjenski paketi bobina koštaju 730 dolara (664 eura) po komadu i trebalo im je više od mjesec dana da stignu. Pakiranje čak izgleda kao da odgovara Veyronu u smislu ekskluzivnosti i kvalitete.
Uz to su svjećice koje se navodno koriste i na Volkswagenima, a koštaju 18 dolara (16.30 eura) po komadu. Ipak, ovo je Veyron pa prikladno, s Bugattijevom oznakom, koštaju 170 dolara (154 eura) po komadu.
No ono što je zaista zapanjujuće je cijena "za ruke" za ovaj zahvat. Priča se da cijeli posao košta negdje iznad 20.000 dolara (18.200 eura), a pogled na proces pokazuje i zašto.
Jednostavan pristup svjećicama za njihovu zamjenu zahtijeva delikatan i pažljiv dodir jer se višestruke ploče karoserije moraju skinuti. Stražnji branik zapravo ostaje na automobilu dok se gotovo svaka druga stražnja ploča skida. Zatim se koristi posebna oprema koja omogućuje servisnom tehničaru da leži dok radi na vrhu širokog, ali gusto zbijenog odjeljka motora.
Čak i nakon svih ovih koraka, to još uvijek nije jednostavan posao. Potrebno je skinuti više slojeva dijelova kako bi se dobio pristup paketima zavojnica i čepovima. Mehaničar kaže da je “jedini način da se zavojnice izvuku je da se izreže oko stotinu zip-vezica i da se odvoji kabelski svežanj motora od nosača, a da se ništa ne ispusti u ponor odjeljka motora".
Osim toga, mehaničar je također naveo da ovaj posao traje između 40 i 50 radnih sati i da obično zahtijeva vađenje motora. On je to odradio za oko 35 sati. Sumnjamo da je vlasnik bio jako zabrinut za ukupni račun bez obzira na to, ali zanimljivo je čuti koliko vremena kvalificirani mehaničar može izgubiti na poslu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....