restomod

Oda snazi i tradiciji: Shelby GT500CR Centenary edition ima 800 KS i stoji 600.000 eura

Ekskluzivna serija od samo 10 primjeraka ima 5,0-litreni Coyote V8 motor s Magnuson VMP kompresorom

Shelby GT500CR Centennial Edition

 Classic Restorations

Prije tri i pol godine, američka radionica Classic Restorations oduševio je automobilski svijet svojim zadivljujućim Shelby GT500CR restomodom. Ulaskom u 2024. godinu, tvrtka ponovno plijeni pažnju s još jednom spektakularnom interpretacijom klasičnog Mustanga. Predstavljamo Shelby GT500CR Centenary edition, limitiranu seriju od svega 10 proizvedenih jedinica, čija se cijena po komadu penje na 600.000 eura.

image

Shelby GT500CR Centennial Edition

Classic Restorations

Kao i originalni GT500CR, vanjština Centenary edition dominira s izloženim panelima karoserije od sjajnog ugljičnog vlakna proizvedenih od strane specijalizirane SpeedKore kompanije. Ovi elementi izgledaju nevjerojatno na fotografijama, a uvjereni smo da uživo izgledaju još bolje. Classic Restorations dodatno je obogatio automobil crvenom trakom od ugljičnih vlakana te parom crvenih linija.

image

Shelby GT500CR Centennial Edition

Classic Restorations

Ovi crveni detalji nisu samo estetski dodatak; oni nose dublje značenje s obzirom na to da je Centenary edition kreirana u svrhu podrške „Američkom udruženju za srce“. Od prodaje svake jedinice, 100.000 dolara bit će donirano kako bi se podržala kampanja "Život je zašto" ovog udruženja.

Nijedan restomodificirani Mustang ne bi bio potpun bez temeljito osvježenog interijera, a GT500CR Centenary edition se može pohvaliti upravo takvim. Na prednjim sjedalima nalaze se Caroll Shelby Scat Rally Series 1000 sjedala obložena crnom kožom s crvenim šavovima.

image

Shelby GT500CR Centennial Edition

Classic Restorations

Classic Restorations opremio je automobil i drvenim upravljačem, Shelby papučicama, instrumentima s bijelim licima te posebnom plaketom Američkog udruženja za srce na armaturi. Nasloni za glavu također su obilježeni logom Američkog udruženja za srce, a crveni kontrastni šavovi prisutni su posvuda po interijeru.

image

Shelby GT500CR Centennial Edition

Classic Restorations

Za pogon GT500CR-a zadužen je 5,0-litreni Coyote V8 motor s Magnuson VMP kompresorom, koji razvija impresivnih 800 konjskih snaga. Motor je uparen s šestostupanjskim ručmim Tremec T56 mjenjačem koji pokreće stražnje kotače, omogućavajući automobilu ubrzanje do 96 km/h za samo 3,2 sekunde te maksimalnu brzinu od 304 km/h.

image

Shelby GT500CR Centennial Edition

Classic Restorations

Među ostalim važnim nadogradnjama nalaze se Wilwood kočnice s šestoklipnim čeljustima sprijeda i četveroklipnim straga, kao i podesivi ovjes sa zavojnim oprugama, postavljajući GT500CR Centenary edition na vrh ponude kada je riječ o performansama i dobrotvornom utjecaju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 07:37