Kako bi proslavio 25 godina 911 GT3, Porsche se odlučio za veliki redizajn kultnog modela za cestu i stazu koji je oduvijek bio poseban po svojem velikom atmosferskom bokser motoru i fantastičnim voznim svojstvima. Najvažnija vijest je GT3 nije pokleknuo nikakvoj hibridizaciji, no zbog novih propisa o ispušnim plinovima "pale su neke žrtve".
Naime, suprotno tradiciji po kojoj je 911 GT3 prilikom svakog redizajna dobivao više snage, ovoga puta je motor jednako snažan kao i prije njega. Razvija 510 KS pri 9000 o/min, a okretni moment je čak pao za 20 Nm i sada iznosi 450 Nm.
Motor sada ima dva filtra čestica i četiri katalitička pretvarača. Motor je također dobio nove bregaste osovine od GT3 RS, nove hladnjake ulja i revidiranu glavu motora. Kao i ranije, snaga se prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, ali mjenjači sada imaju kraći prijenosni omjer.
Za prednji ovjes Porsche je primijenio neke trikove naučene iz GT3 RS. Neke od karika ovjesa imaju oblik aeroprofila, što poboljšava potisnu silu sprijeda i hlađenje kočnica. Prednja spona donjeg poprečnog nosača također ima nižu točku pričvršćivanja, što smanjuje poniranje pri kočenju. Nova prednja svjetla modela 911 također su omogućila šire aerodinamične otvore sprijeda. Kako bi uravnotežio povećanu prednju potisnu silu, Porsche je dotjerao difuzor, poklopac motora i ulaze.
Tu su i nove gume, dimenzija 255/35ZR20 sprijeda i 315/30ZR21 straga. Porsche kaže da nova guma pomaže u performansama na mokroj podlozi, a dostupne su i gume usmjerene na stazu. Novi standardni kotači također smanjuju masu za 1,5 kilograma.
Paket Weissach dostupan na modelima Porsche RS već nekoliko godina sada također dolazi i za GT3. Uz njega dobivate krov, stabilizatore, spojne poluge, dijelove karoserije i i poklopce retrovizora od karbona. Uz nadoplatu uz ovaj paket mogu se dobiti i lakši kotači od magnezija.
Porsche je također odmah od lansiranja ponudio i GT3 Touring paket. On, kao i uvijek, dolazi bez velikog fiksnog stražnjeg spojlera za suptilniji izgled, a uz njega se prvi puta nude i stražnja sjedala. Postoji paket Leichtbau za GT3 Touring, koji donosi komponente ovjesa od ugljičnih vlakana iz paketa Weissach, krov od ugljičnih vlakana u boji karoserije, kotače od magnezija i kraću ručicu mjenjača iz 911 S/T.
Iznutra GT3 donosi puno istih promjena koje su već viđene u novoj 911 Carreri, ali zadržava prekidač za paljenje umjesto pokretanja motora pritiskom na gumb. Tu je novi dizajn školjkastih sjedala od ugljičnih vlakana s opcijskim grijanjem.
U svojih 25 godina, GT3 je prošao put od homologacijskog specijala koji se prodavao u ograničenom broju samo upućenima do najpoželjnijeg 911 na tržištu. Potražnja će sigurno biti velika, unatoč tome što je Porsche jako povisio cijene. Naime, u Njemačkoj auto sada košta 209.000 eura, što je 15.600 eura više nego prije redizajna. Prodaja bi trebala krenuti krajem godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....