TUNING

Njemački tuner SMN Motors stvorio paklenu S-Klasu: Rezultat je 600 KS i 820 Nm okretnog momenta

Kao početna točka korišten je S580 4Matic s twin-turbo 4,0-litrenim V8 koji tvornički razvija oko 500 KS i 700 Nm okretnog momenta

SMN 600 (Mercedes-Benz S580 4Matic)

 SMN Motors

SMN Motors transformirao je aktualnu S-klasu u luksuznu sportsku limuzinu koja proizvodi oko 600 KS i 820 Nm okretnog momenta. Tvrtka ovu kreaciju naziva "SMN600".

image

SMN 600 (Mercedes-Benz S580 4Matic)

SMN Motors

Kao početna točka korišten je S580 4Matic s twin-turbo 4,0-litrenim V8 koji tvornički razvija oko 500 KS i 700 Nm okretnog momenta. Model je dobio ispuh od nehrđajućeg čelika s klapnama. Zatim je tu i karoserijski komplet od karbonskih vlakana koji uključuje prednji spliter, okvire usisnika zraka, bočne pragove, poklopce retrovizora, spojler na poklopcu prtljažnika i stražnji difuzor.

image

SMN 600 (Mercedes-Benz S580 4Matic)

SMN Motors

Automobil se vozi na 22-inčnim alu-naplatcima s višekrakim dizajnom. Kočione čeljusti su u boji Royal Mint, što je ista nijansa koja prekriva presvlake kabine. Tamo se SMNM Motors odlučio za mješavinu Nappa kože i Alcantare, uključujući sjedala, panele vrata, nadzornu ploču, središnju konzolu, upravljač, stupove i strop.

image

SMN 600 (Mercedes-Benz S580 4Matic)

SMN Motors

Ako vam se ta nijansa ne sviđa, na opciji su i druge boje. Krov je osvijetljen LED diodama kako bi izgledao poput zvijezda. SMN Motors može izraditi SMN600 iz temelja ili kupac može dovesti vlastitu W223-generaciju S-klase. Nije bitno ima li S-klasa kratak ili dugi međuosovinski razmak.

image

SMN 600 (Mercedes-Benz S580 4Matic)

SMN Motors

Ako želite još snažniju S-klasu, Mercedes već nudi plug-in hibrid AMG S63 E Performance, a to je najsnažnija S-klasa ikada dostupna iz tvornice. Kombinira twin-turbo 4,0-litreni V8 i električni motor na stražnjoj osovini, što daje ukupno preko 800 KS i 1438 Nm okretnog momenta.

image

SMN 600 (Mercedes-Benz S580 4Matic)

SMN Motors

S63 E Performance također ima značajke poput prilagodljivog zračnog ovjesa i aktivne stabilizacije pri prevrtanju. Aktivni nosači motora mogu omekšati ili ukrutiti vezu između V8 i karoserije. Aluminijska šipka stabilizatora nalazi se ispod V8.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 09:26