Prošle godine Manhart je predstavio moćni MHX5 800, baziran na BMW-u X5 Competition koji proizvodi nevjerojatnih 823 KS i 1080 Nm okretnog momenta. Nakon 18 mjeseci, njemački tuner je predstavio svoju novu verziju modificiranog X5, sada nazvanog MHX5 700 s malo manje snage.
Ispod haube X5 Competitiona nalazi se 4,4-litreni twin-turbo V8 koji obično ispumpava 625 KS i 750 Nm okretnog momenta. Jasno je da je riječ o "paklenom" SUV-u, ali Manhart je očito mislio da bi on mogao biti još bolji, pa ga je podesio da sada isporučuje 730 KS i 900 Nm okretnog momenta.
Kako bi postigao ove brojke, Manhart može ugraditi svoju pomoćnu upravljačku jedinicu MHtronik ili ponovno mapirati ECU. X5 M je također opremljen ispušnim sustavom od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila i četiri ispušne cijevi od 100 mm. Ako želite da se stvarno čujete, možete se odlučiti i za race downpipes bez katalizatora, Manhartove zamjenske cijevi od nehrđajućeg čelika i OPF Deleter.
Tu su i brojne druge modifikacije, poput seta H&R spiralnih opruga podesivih po visini kako bi se ne samo poboljšala upravljivost nego kako bi SUV bio nešto niži. U svakom kutu nalazi se 23-inčna felga u crnoj završnoj obradi, obavijena u gumu dimenzije 315/25.
Treba navesti i izmjene napravljene na karoseriji. Manhart se odlučio za karbonska vlakna, koja se mogu pronaći na haubi s velikim otvorima za zrak, prednjem razdjelniku, dvodijelnim bočnim pragovima i stražnjem difuzoru sa središnjim svjetlom za maglu.
Što se tiče unutrašnjosti, Manhart je uključio prepoznatljive mjenjač-pedale iza upravljača, jedinstvene podne prostirke, te upravljač čiji je kraj također u karbonskoj obradi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....