TUNING

Nimalo suptilno: BMW X5 M Competition nakon kure kod Manharta postiže 823 KS 1080 Nm

Iz Manharta pritom ne navode brojke ubrzanja no sigurno su još bolje od tvornički ionako brzih 3,8 sekundi
Manhart BMW X5 M Competition MHX5 800
 Manhart

Nakon predstavljanja robusnog BMW-a X7 Dirt Edition krajem studenog prošle godine, Manhart je sada otkrio novi projekt BMW X5 M MHX5 800 koji serijski BMW X5 M Competition dovodi do krajnjih granica.

Počevši od 4,4-litrenog Twin-turbo V8 motora kojem su njemački tuning stručnjaci preradili turbine, zamijenili hladnjak stlačenog zraka te dodali vlastitu MHtronik jedinicu upravljanja motorom.

image
Manhart BMW X5 M Competition MHX5 800
Manhart

Zahvaljujući tome BMW X5 M MHX5 800 raspolaže s 823 KS i 1080 Nm najvećeg okretnog momenta što je osjetno povećanje snage u odnosu na serijskih 625 KS i 750 Nm.

Iz Manharta pritom ne navode brojke ubrzanja no sigurno su još bolje od tvornički ionako brzih 3,8 sekundi dok je i brzina vjerojatno veća od tvornički ograničenih 250 km/h ili 290 km/h s M Driver paketom.

image
Manhart BMW X5 M Competition MHX5 800
Manhart

Kako bi se nova enormna sila adekvatno prenijela na sva četiri kotača modificiran je i 8-stupanjski automatski mjenjač, dodan je i Wuppertal ovjes koji snižava karoseriju za 30 mm te Manhartov stražnji lonac od nehrđajućeg čelika s četiri završetka ispuha promjera 100 mm.

image
Manhart BMW X5 M Competition MHX5 800
Manhart

Što se tiče izgleda Manhart MHX5 800, lakiran je u crnu boju sa zlatnim detaljima te je dobio aerodinamičke dodatke poput novog prednji splitera, poklopca motora, širih pragova, stražnjeg difuzora te poklopaca ogledala od karbonskih vlakana. Za kraj atraktivni aluminijski naplaci s gumama zamotane u gumama 295/30 22.

image
Manhart BMW X5 M Competition MHX5 800
Manhart

Kombinacija crne i zlatne boje korištena je za kožne presvlake sjedala i obloga vrata te ju ugrađeno puno karbonskih dodataka..

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 18:17