Činjenica je da cijene modernih klasika strelovito, gotovo eksponencijalno, rastu iz godine u godinu pogotovo onim rjeđim i najbolje očuvanim originalnim primjercima s malo kilometara, a bezbroj je primjera koji to potvrđuju.
Svako malo "izleti" neka nevjerojatna ponuda, pa se tako primjerice za dobre Honde NSX prve generacije iz 1990-ih već traži 100.000 eura i više, originalna Toyota Supra IV još je ranije prešla tu cifru, BMW M3 e36 je također već oko te brojke, ako je u top stanju. Honda S2000 također ima streloviti rast cijene blizu 100.000 eura, uglavnom lista je poduža.
I drugim modelnim klasicima također rastu cijene, a jedan od primjera je i Alfa Romeo 156 GTA. Jasno je i zašto - do danas je ova vruća Talijanka s 250 KS iz 3,2 litrenog Busso motora uhvatila status modernog klasika najbolje vrste i kultnog auta ne samo među Alfistima, već i među onima koji, čini se, žele dobro zaraditi.
Realno, danas se Alfama 156 GTA ovisno o tome je li limuzina illi Sportwagon, godini proizvodnje, mjenjaču (Selespeed se baš i ne traži), te općem stanju, trži od 25 do 40 tisuća eura, do prije samo pet godina su se mogle dobiti i za 10.000 eura) za doista nekorištene "mintere" s manje od 20.000 kilometara.
Zato nam je u oko upao oglas na Autoscoutu24 gdje vlasnik za Alfu 156 GTA iz 2002. traži čak 80.000 eura!
Istini za volju, auto je do sad prešao tek 19.880 kilometara i u potpuno je tvorničko stanju s prvim lakom.
Zanimljivo, za manji iznos (73.000 eura) se može kupiti 18 godina mlađa Alfa Giulia Quadrifoglio iz 2020. s istom klilometražom koja raspolaže s 510 KS iz 2.9 V6 biturbo motora s potpisom Ferrarija. Iskreno, nadamo se da je ovo izuzetak i da neće postati trend jer bi tada najbolja Alfa 156, s najboljim (i posljednjim) Busso V6 strojem zauvijem ostala tek san brojnim Alfistima, ljubiteljima ovog modela...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....