Na tom samom početku je sigurnosno vozilo radilo prekovremeno, a rezultati sa službenog treninga su vrlo brzo dobili mali značaj, jer je kiša u nastavku utrke prilično poremetila one najbolje s treninga, McLarenove vozače Hamiltona i Buttona, pa Schumachera, Webbera i ostale.
Iako na početku nove sezone Ferrari nikako ne funkcionira kao najugledniji bolid svih vremena, Fernando Alonso je poput najvećeg majstora iskoristio sve okolnosti na stazi i na kraju je pobijedio u svom 177. nastupu u Formuli 1.
- Definitivno smo izvukli maksimum iz svega. Mi u ovom trenutku nismo konkurentni, niti na treninzima, niti na utrkama, pa je zato ovo čudnovati rezultat na kojem moramo graditi bolje sutra - rekao je Alonso poslije utrke.
Na kraju je, mimo zbilja svih očekivanja, vodio borbu sa Sergijom Perezom iz Saubera. Iako je dobivao naputke iz boksa da se smiri, da ne pomišlja na napadanje Alonsa, Perez je odvozio utrku života. Hrabro je 23-godišnji Meksikanac u drugom dijelu utrke "gazio" stazu i popeo se na postolje i ostvario uvjerljivo najbolji rezultat karijere.
Lewis Hamilton je dva puta ove sezone ostvarivao "pole position", te je dva puta bio tek treći na utrkama. Njegov kolega Jenson Button je završio tek 14., nakon što je pobijedio u Australiji, dok je Sebastian Vettel, aktualni prvak, nakon puknuća stražnje lijeve gume završio tek jedanaesti, jedno mjesto iza Michaela Schumachera.
Nova utrka je ona 15. travnja, Velika nagrada Kine u Šangaju.
Premda je Fernando Alonso ove nedjelje pobijedio na Velikoj nagradi Malezije, na Sepang stazi, i tako neočekivano donio slavlje Ferrariju, ipak je glavna priča utrke 23-godišnji Meksikanac Sergio Perez.
Taj vozač Saubera je osvojio drugo mjesto i tako se prvi put popeo na pobjedničko postolje u karijeri. U drugom dijelu utrke Perez je doslovno letio stazom, a pred sam kraj je čak došao i u priliku napasti Alonsa. No, nekoliko krugova prije kraja je nakratko izgubio kontrolu za volanom, pa je izletio sa staze, i time izgubio kontakt sa Španjolcem.
U zadnjih desetak krugova iz Sauberova boksa su izjavama gurali Pereza prema sigurnijoj vožnji, no Perez gotovo da je odbio poslušati "zapovijed", te je inspiriran sjajnim nastupom lovio Alonsa.
- Šteta, pa mislim da sam mogao čak i pobijediti. Bio sam brži, imao sam šansu stići Alonsa, ali sam onda pogriješio u jednom trenutku - rekao je Meksikanac nakon utrke, uz dodatak:
- U svakom slučaju ovo je golemi uspjeh za moju momčad. Odradili su sjajan posao. Svi smo bili na visini zadatka, baš u svakom detalju.
Nakon uvodne pobjede ove sezone, na Velikoj nagradi Australije, vozač McLarena Jenson Button je na Velikoj nagradi Malezije ove nedjelje ostao bez bodova. Zauzeo je tek četrnaestu poziciju.
Imao je Button sve preduvjete za novi dobar plasman, jer je utrku dočekao u prvom redu, na drugom mjestu, zajedno sa svojim timskim kolegom Lewisom Hamiltonom. No, kiša na početku utrke, velike gužve, te sigurnosni automobil, su štetili Buttonu kao i, ponajviše, sudar koji je doživio s Narainom Karthikeyanom.
- Bila je to apsolutno samo moja pogreška. Ispričavam se mnogima kojima sam naštetio zbog toga - rekao je britanski vozač.
Nakon tog sudara Button je opet morao u boks, zbog čega je pao na 20. mjesto i sve što je uspio napraviti do kraja je bilo penjanje na 14. mjesto.
- Ovo je jedan od onih dana kada sve izgubi kontrolu. Nisam ništa držao u svojim rukama i zbog toga se ispričavam ljudima u svojoj momčadi koji su napravili odličan posao tijekom tjedna. Nadam se da će se stvari vratiti u normalu na sljedećoj utrci u Kini.
1. Alonso (Ferrari) 2h44:51.812
2. Perez (Sauber) + 2.200
3. Hamilton (McLaren-Mercedes) + 14.500
4. Webber (Red Bull-Renault) + 17.600
5. Räikkönen (Lotus Renault) + 29.400
6. Senna (Williams) + 37.600
7. Di Resta (Force India) + 44.400
8. Vergne (Torro Rosso) + 46.900
9. Hulkenberg (Force India) + 47.800
10. Schumacher (Mercedes) + 49.900...
Poredak vozača:
1. Alonso 35 bodova
2. Hamilton 30
3. Button 25
4. Webber 24
5. Perez 22
6. Vettel 18...
Poredak konstruktora:
1. McLaren-Mercedes 55 bodova
2. Red Bull-Renault 42
3. Ferrari 35
4. Sauber 30
5. Lotus-Renault 16...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....