Koenigsegg je upravo predstavio nešto što je najsnažniji automobil "s manualcem" na svijetu - CC850, hiperautomobil ograničene proizvodnje s omjerom snage i težine 1:1. CC850 ima 1385 KS i masu praznog vozila od 1385 kilograma, a također ima 1385 Nm okretnog momenta, samo da stvari budu u potpunoj ravnoteži i harmoniji.
Ipak, najzanimljivija je činjenica da se sve ove brojke prenose putem ručnog mjenjača sa šest brzina koji ima dva različita prijenosna omjera, kao i automatski način rada s devet brzina, nešto što Koenigsegg naziva Engage Shift System. On omogućuje korištenje šesterostupanjskog ručnog mjenjača s papučicom spojke, kao i deveterostupanjskog automatskog mjenjača koji mijenja stupnjeve prijenosa umjesto vas.
Postoje dva različita prijenosna omjera kada automobil vozite kao ručni: jedan za vožnju cestom, a drugi za stazu. Automatski način rada s devet stupnjeva prijenosa trebao bi biti uglađeniji i opušteniji, barem onoliko opuštajući koliko može biti u hiperautomobilu od 1385 KS.
Sve to pokreće twin-turbo aluminijski 5,0-litreni V8 koji ima nevjerojatno ujednačen skup nevjerojatnih specifikacija. Kao i kod Jeska, na ovom motoru nema pričvršćenog zamašnjaka, za koji Koenigsegg kaže da ga čini osjetljivijim i bržim. Optimiziran je za rad na E85, na kojem postiže 1385 KS, no nije loš ni na običnom benzinu, gdje razvija 1185 KS.
CC850 je doista proslava svega što volimo kod hiperautomobila. CC8S imao je najsnažniji motor kada je predstavljen 2002. godine, zbog kojeg je cijeli svijet primijetio Koenigsegg. CC850 obilježava 20. godišnjicu CC8S, kao i 50. rođendan osnivača tvrtke i izvršnog direktora Christiana von Koenigsegga. Zbog toga broj "50" u imenu, i zbog toga će samo 50 primjeraka biti proizvedeno.
Prije dvadeset godina, CC8S izgledao je toliko napredno da Koenigsegg nije morao mnogo ažurirati izgled na CC850. Baš kao i CC8S, CC850 ima elegantnu, besprijekornu unutrašnjost, odvojivi tvrdi krov koji možete spremiti u prtljažnik i mjenjač sa švedskom zastavom na vrhu. Ima telefonske kotačiće koji pozivaju na Koenigseggove najranije modele i analogne mjerače.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....