zanimljiv primjerak

Na prodaju Mercedes E55 AMG iz 2000. godine, ali s posebnom osobinom - ručnim mjenjačem!

Mercedes E55 AMG iz 2000., koji je na aukciji završen je u klasičnoj srebrnoj boji i ima legendarne Monoblock naplatke

2000. Mercedes E55 AMG

 Cars & Bids

Većina nas ima poštovanja za klasične Mercedesove modele s AMG oznakom, posebno zato jer ih je kako vrijeme prolazi sve teže vidjeti u prometu. Ovaj konkretni AMG, W210 E55, ne samo da se prodaje, već ima i posebnu osobinu koja ga dodatno ističe - ručni mjenjač.

image

2000. Mercedes E55 AMG

Cars & Bids

Mercedes E55 AMG w210 iz 2000. na aukciji američkog Cars & Bidsa, završen je u srebrnoj boji i ima legendarne ‘monoblock‘ kotače s pet krakova što je vrlo karakteristično za taj model, ali i bilo koji AMG iz tog vremena.

No E55 međutim, nikada nije bio tvornički ponuđen s ručnim mjenjačem. Da bi ga opremio mjenjačem po vlastitom izboru, vlasnik je zapravo ubacio getribu sa šest brzina iz Chryslera Crossfirea, koja je doduše također Mercedesov, ali za 6-cilindarske benzince.

image

2000. Mercedes E55 AMG

Cars & Bids

Crossfire se doduše može činiti kao neobičan izvor za ‘presađivanje‘ tehnike, ali sve dok se ne podsjetite te činjenice.

Model W210 E-klasa je naime, izašao u vrijeme kada je Mercedes još uvijek bio u partnerstvu s Chryslerom, i kao takav, mnogi dijelovi između dviju kompanija zapravo su bili isti.

image

2000. Mercedes E55 AMG

Cars & Bids

Crossfire je, na primjer, dijelio platformu s tadašnjim Mercedesom SLK, a budući da se taj automobil nudio s mnogim istim motorima kao i E-klasa, njegov je prijenos prilično lijepo spojen na 5,4-litreni V8.

image

2000. Mercedes E55 AMG

Cars & Bids

Što se tiče tog V8, on je kao nov proizvodio 354 KS (260 kW) i 530 Nm okretnog momenta, što su, iskreno, prilično dobre brojke čak i prema današnjim standardima. Povrh toga, kako bi dodatno poboljšao iskustvo vožnje, vlasnik je dodao Quaife Engineering diferencijal s ograničenim proklizavanjem, LuK zamašnjak i "Stage 3" komplet kvačila. Konačno, kako bi novi prijenos radio u skladu s izvornom elektronikom, ECU i TCU dobili su novo programiranje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2024 00:53