NOVITET

Motocikli: Ducati Multistrada V4 u novom izdanju kreće u borbu s BMW-om GS

Talijani su se odrekli V2 motora, jednoručne vilice i rešetkastog okvira, a novi model stoji od 158.000 kn
Ducati Multistrada V4
 Ducati

Točno deset godina nakon prve Multistrade s vodenim hlađenjem - koja će nam u sjećanju ostati ne samo po Testastretta motoru iz superbikea 1198, nego i throttle-by-wireu i kontroli proklizavanja - Ducati je 4. studenoga predstavio novu generaciju svog crossovera.

image
Ducati Multistrada V4
Ducati

Istini za volju, ne na domaćem terenu - pred publikom na salonu motocikala EICMA u Milanu - već na internetu. Sve se, dakako, vrti oko novog V4 motora GranTurismo ne više s desmodromskim nego uobičajenim razvodom ventila (opruge, klackalice, lanac...) i 170 KS pri 10.500 okretaja.

image
Ducati Multistrada V4
Ducati

Nov je i izgled. Za početak, sprijeda je sad kotač od 19 cola kao na staroj Multistradi 950, ali tu su i aluminijski monocoque okvir, dvoručna aluminijska stražnja vilica, rešetkasti podokvirom za sjedalo... Motocikl djeluje zbijenije, što je zasluga prije svega spremnika koji je s 20 narastao na 22 litre. Cilj? Ugroziti BMW R 1250 GS Adventure.

image
Ducati Multistrada V4
Ducati

I položaj sjedenja je nov, jer vozač više ne sjedi u nego na motociklu, na osjetno užem sjedalu od tla udaljenom 84, odnosno 86 centimetara. Prednja je vilica uspravnija, pa je međuosovinski razmak 1,8 centimetara kraći, a težina nije znatnije mijenjana (6 kilograma).

image
Ducati Multistrada V4
Ducati

Vjetrobran je podesiv i jednim prstom, svjetla su diodna (uključujući i dodatno za zavoje), između njih je smješten radar prilagodljivog tempomata (stražnji ugrađen ispod sjedala služi za nadzor mrtvog kuta). Nije stoga čudno što nova Multistrada V4 već u osnovnom izdanju stoji 158.000 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2024 08:03