Specijalisti iz londonske karoserijske radionice Niels van Roij Design poznati po svojim preradama Range Rovera u coupe SUV s dvojim vratima, Tesle Model S u karavan te Rolls-Roycea Ghosta u shooting-brake sada su otkrili svoj najnoviji projekt nazvan Breadvan Hommage.
Riječ je o modernoj interpretaciji kultnog Ferrarija 250 GT SWB "Breadvan" koji je tako nazvan zahvaljujući svojem izgledu pekarskog kombija.
Automobil je naručio grof Giovanni Volpi vlasnik čuvene trkaće momčadi Scuderia Serenissima iz 1960-ih, a za dizajnerski "upgrade" serijskog Ferrarija 250 GT SWB Berlinette pozvao je dizajnera Giotta Bizzarrinija kako bi bolid zahvaljujući boljoj aerodinamici bio što konkurentniji na utrkama uključujući i 24 sata Le Mansa.
Ljudi iz radionice Niels van Roij Design su za osnovu svog Breadvan Hommage projekta odabrali Ferrari 550 Maranello jer su se željeli držati izvorni koncept velikog sportskog GT coupea s V12 motorom sprijeda i ručnim mjenjačem, a 550 Maranello je posljednji takav modernih vremena. Automobil je naručio neimenovani kupac nakon što je vidio originalni "Breadvan" kako se utrkuje u Goodwoodu.
No, dok je originalni primjerak bio istinski GT automobil za utrke s funkcijom ispred forme, Hommage predstavlja stilsku vježbu s produženim krovom sve do stražnjeg kraja.
Izrada je kako kažu iz londonske karosernice trajala dugo jer postojećem automobilu nije dodan samo body kit već je karoserija u potpunosti izmijenjena. Baš svi segmenti su drugačiji osim vjetrobranskog stakla. Postupak izrade karoserije izveden je u nizu koraka, od skiciranja do izrade modela gline u punoj veličini i tek nakon svega toga krenulo se raditi na ručno obrađenim aluminijskim plohama karoserije.
Pritom su svi značajni vanjski detalji s originala, poput škrga na bokovima, prozirne plastike iznad motora i naravno, produžetka krova preseljeni na Breadvan Hommage.
Što se tiče tog stražnjeg dijela, on je izvedenu jednoj kontinuiranoj aluminijskoj ljusci. Zanimljivo, uz sve prerade karoserija nije otežala već je čak i nešto lakša od 1716 kg koliko teži serijski 550 Maranello. S druge strane, atmosferski V12 motor od 485 KS i 568 Nm nije doživio nikakve dorade.
Što se tiče kabine, postavljena su sjedala od karbonskih vlakana s presvlakama od plave alkantare i imaju siluetu originalnog Breadvana izvezenu u naslonima za glavu. Usto,spektakularna kombinacija brušenog aluminija, crne kože i dominantne ručica mjenjača s izdvojenom H kulisom i kuglom od kovanog željeza izgleda spektakularno. Sviđa li vam se ovakav 550 Maranello?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....