Retorički se pita hoće li G-klasa još uvijek biti prisutna 2025. godine. Sada smo sigurni da hoće, i to u obliku potpuno električnog EQG-a. Ali obitelj bi se čak mogla povećati, jer prema izvještaju Handelsblatta, proizvođač radi na maloj G-klasi.
Pokretačka snaga manje G-klase navodno je direktor Ola Källenius, a mogla bi se naći na tržištu već 2026. Ne bi se trebao zvati GLG, niti bi trebao biti tehnički povezan sa svojim starijim i većim bratom. Umjesto da se temelji na istoj platformi karoserije, manji G se navodno temelji na Mercedesovoj novoj MMA arhitekturi, koja će biti predstavljena sljedeće godine.
To bi kompaktniju G-klasu učinilo ‘unibody‘ crossoverom sa samonosivom karoseeijom, što znači da možemo zaboraviti na vrhunske off-road sposobnosti.
Također se spominju dimenzije, odnosno da "Baby G" neće biti kraći, ali bi mogao imati značajno manji razmak od tla.
U intervjuu za Motor1.com u travnju 2022., Christoph Starzynski, potpredsjednik Mercedes-Benza za razvoj električnih pogonskih sklopova, rekao je da će MMA biti prva električna platforma koja se neće razvijati isključivo za električna vozila. To znači da će mali G biti opremljen s motorima s unutarnjim izgaranjem i električnim pogonom.
MMA se razvija za podršku od 800 volti za brzo punjenje, bolje baterije i novi MB.OS softver za automobile. Ova vozila bit će dio Mercedesove "Entry Luxury" klase i iskoristit će lekcije o aerodinamici naučene tijekom razvoja koncepta Vision EQXX-a. Međutim, ne očekujemo da će manja G-klasa imati vitku karoseriju. Očekujemo tradicionalni kutijasti oblik.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....