Retro stil

Mercedes G-klasa inspirirana modelom iz 80-ih za obilježavanje 500.000 proizvedenih primjeraka

Dok je osnovni oblik G-klase bio nepogrešiv od svog početka, uz suptilnu evoluciju u dizajnu, jubilarni model zadržava današnje linije

Mercedes-Benz G-klasa (”No. 500.000”)

 Mercedes-Benz

Malo je modela automobila koji mogu tvrditi da su pobijedili na reliju Pariz-Dakar u rukama vozača utrka Jackyja Ickxa, kao i da su korišteni kao osnova za papamobil. Ali Mercedes G-klase nije baš vaš uobičajen SUV. Danas, služeći svijetu od 1979., proizvodna linija u Gratzu slavi 500.000-ti primjerak koji je izašao iz austrijske tvornice.

image

Mercedes-Benz G-klasa ("No. 500.000")

Mercedes-Benz

Mercedes je odao počast ovoj prigodi osiguravajući da 500.000-ti primjerak G-klase bude jedinstveno vozilo. Odaje počast korijenima SUV-a, uzimajući inspiraciju iz 280 GE-a iz 1986., s nekoliko malih, ali svrhovitih retro detalja.

image

Mercedes-Benz G-klasa ("No. 500.000")

Mercedes-Benz

Dok je osnovni oblik G-klase bio prilično nepogrešiv od svog početka, uz suptilnu evoluciju u dizajnu tijekom godina, jubilarni model zadržava današnje linije. Međutim, povijesni kod boje, "agava" zelena, inspirirana je jednom od najranijih dostupnih opcija boja za G-klasu.

image

Mercedes-Benz G-klasa ("No. 500.000")

Mercedes-Benz

I nije samo boja karoserije ta koja dobiva retro tretman: poklopci pokazivača također su završeni u narančastoj boji - to je štih 70-ih koji se ne viđa toliko na današnjim automobilima. Ostali elementi vanjštine uključuju veliku Mercedesovu zvijezdu na poklopcu stražnjeg kotača, nešto što je odavno zamijenjeno suzdržanijim oznakama, i kotače od "sterling" srebra s pet krakova.

image

Mercedes-Benz G-klasa ("No. 500.000")

Mercedes-Benz

Unutar ove jedinstvene G-klase promjene su manje očite. Vidjet ćete da je srednji dio sjedala presvučen privlačnom kockastom tkaninom koja je bila tipična za prve automobile. Istodobno, na suvozačevoj strani nalazi se ručka s natpisom „No. 500.000” u istoj zelenoj boji kao i vanjski dio.

image

Mercedes-Benz G-klasa ("No. 500.000")

Mercedes-Benz

Predstavljen daleke 1979. godine, stvaranje terenskog vozila s trokrakom zvijezdom na rešetki prvi je predložio iranski šah. Godine 1979. prvi G izašao je iz iste tvornice u Gratzu u kojoj je proizveden 500.000-ti automobil, a MB je sklopio ugovor s austrijskim proizvođačem vojnih vozila Steyr-Daimler-Puch za proizvodnju "Geländewagen" (njemački za terensko vozilo).

image

Mercedes-Benz G-klasa ("No. 500.000")

Mercedes-Benz

Tijekom godina, G-klasa se nudila u mnogim oblicima: kao gola opcija za pouzdan i utilitaran prijevoz, sve do drva, Dinamica i kožnog izgovora za ekstravaganciju. A s potpuno električnom verzijom koja će krasiti dvorane negdje sljedeće godine, G-klasa ne pokazuje znakove popuštanja. Dakle, ide sljedećih 500.000?

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 00:13