![67321975_1410907139062963_9054293919033982976_o](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/7/25/12/67321975_1410907139062963_9054293919033982976_o.jpg)
S jedne strane Alfa Romeo i njezina atraktivna gama koju čine Giulia, Stelvio, 4C, 4C Spyder, MiTo i Giulietta, s druge strane Lancia koja ima samo Ypsilonku, dakle na aparatima za održavanje na životu. Nagradno pitanje je: tko prodaje više? Pa, ako je vjerovati podacima koje je objavila ACEA (udruženje europskih proizvođača automobila), Lancia!
Ostarjeli Ypsilon u prvoj je polovici godine na EU tržištima prodan u 34.700 primjeraka, a Alfine perjanice predvođene Giulijom i Stelvijom oko 27.700. Koji je razlog za to?
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/7/25/12/Lancia-Ypsilon-2016-1600-16.jpg)
Razloga je zapravo više, počevši od logične činjenice da se mali auto tradicionalno dobro prodaju na tržištima poput talijanskog, pri čemu Ypsilon sigurno profitira i od činjenice da se tamo sada nudi uz povoljne pakete koji startaju na 9100 eura te da izravne konkurencije gotovo nema. Alfa pak s jedne strane ima sjajne novije modele Giuliju i Stelvija, ali u znatno višim cjenovnim razredima i u vrlo jakoj konkurenciji, a s druge je tu su stariji modeli na odlasku, koji očito ne mogu privući veći broj kupaca.