Kada je Lamborghini proslavio svoju 50. godišnjicu 2013., pojavio se s Egoistom, jednokratnim modelom baziranim na Gallardu s jednim sjedalom koje je Lambo zadržao za sebe jer nikada nije prodan.
U 2023., 60. rođendan slavi se s još jednim posebnim automobilom temeljenim na zamjeni za Gallardo, Huracanom. Ne bilo kakav Huracan, već pustolovni, brzi Sterrato koji je također pretvoren u jedinstveni stroj.
Doduše, smatramo da nije ni približno zanimljiv kao Egoista, ali ovaj "Opera Unica" Huracan Sterrato još uvijek ima mnogo toga za reći. Razvijen od strane Lamborghinijevog Ad Personam odjela zaduženog za kreiranje visoko prilagođenih automobila, jedinstveni V10 superautomobil ima posebnu završnu obradu koja podsjeća na sardinijska mora i nebo. Može se pohvaliti ručno oslikanom karoserijom stvorenom da oponaša kristalni efekt smrznute tekućine.
Prvi sloj boje koji je nanio Lamborghini bio je čvrsti Blu Amnis prije nego što je Blu Grifo nanesen ručno, nakon čega je uslijedio Blu Fedra tijekom mukotrpnog procesa koji je trajao više od 370 sati.
Zamršena boja nadopunjena je mat crnim krovom i pragovima, dok razdjelnici i izbočeni lukovi kotača imaju isti izgled. Osim toga, 19-inčni kotači također su mat crni kako bi lijepo zaokružili vanjske detalje.
Što se interijera tiče, ljudi iz Sant‘Agata Bolognese odlučili su ga dotjerati izloženim površinama od karbonskih vlakana i Blu Delphinus kožom. Možete ga vidjeti na sjedalima, armaturnoj ploči i karticama vrata, dok je na armaturnoj ploči i upravljaču kombinacija te kože s posebno obojenom Alcantarom.
Za razliku od Egoiste koji nikada nije prodan, Huracan Sterrato Opera Unica dio je proizvodne serije od 1499 primjeraka, što je označeno posebnom pločicom postavljenom unutra. Kao osvježenje, Lamborghini je već prodao preostalu seriju Huracana, što znači da ga više ne možete naručiti.
Posljednji atmosferski V10 stroj bit će sastavljen u drugoj polovici 2024. kada će se proizvoditi i zadnji Urus s unutarnjim izgaranjem. Plug-in hibridne zamjene za oba će debitirati prije kraja sljedeće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....