Kolekcionari Ferrarija na aparatima! Teško je povjerovati da 20 godina nakon izlaska iz proizvodnje možete doživjeti užitak skidanja zaštitne folije s dijelova unutrašnjosti jednog Ferrarijevog modela, no ta se prilika upravo pruža jednom ljubitelju čuvenog supersportaša iz Maranella, osmišljenog u čast osnivača marke, koji će dati najbolju ponudu.
Od 2002. do 2004. godine izrađeno je tek 400 primjeraka i danas je Enzo vrlo tražen i cijenjen Ferrari koji postaje klasikom.
Konkretni Enzo proizveden je 2003. i prodan kupcu u Kanadi, no ubrzo je otpremljen novom vlasniku u Japan, gdje nikada nije bio registriran. Automobil danas ima samo 227 kilometra na brojaču, kao obaveznu odradu Ferrarijevih testnih vozača prije predavanja novog Ferrarija kupcu.
Nije poznato zašto nikada nije registriran, što znači da automobil uopće nije korišten otkako je napustio tvornicu. Na fotografijama koje je objavio RM Sotheby’s, koji vodi prodaju, može se vidjeti tvornički zaštitni najlon koji još uvijek stoji preko pedala, iza sjedala i na bočnim pragovima.
Čak je i ključ ostavljen u originalnoj plastičnoj vrećici, iako je ona probušena kako bi se auto mogao pokretati. Tvornički trodijelni, ugrađeni set prtljage također je ostao u originalnom pakiranju.
Osim što je praktički netaknut, ovaj Ferrari je i drugačiji od ostalih 399 te je tek jedan je od samo devet primjeraka završenih u boji Argento Nürburgring 101/C. Tvrdi se i da je jedini s Cuio (smeđim) kožnim presvlakama - svi ostali primjerci imali su crnu ili crvenu unutrašnjost.
Pokreće ga 6,0-litreni atmosferski V12 koji je tvornički razvijao 660 KS (485 kW), a ta se snaga šalje na stražnje kotače, putem automatiziranog "F1" mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa.
Enzo se trenutno nalazi u Blenheimu, u Ontariju (Kanada) i pod privremenim je uvozom iz Japana, tako da će kupci morati platiti uvozne carine ako ga osvoje na aukciji, koja će se održati između 15. i 17. ožujka. Treba imati na umu da voženi primjerci postižu cijene od 2,5 do 4 milijuna eura pa će biti zanimljivo vidjeti koju će cijenu postiči ovaj stari "novi" Ferrari Enzo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....