Najnovija BMW-ova Serija 2, posebno u M240i izvedbi, podijelila je mišljenja svojim kontroverznim dizajnom, iako ima bubrežnu rešetku normalne veličine. Ako vam se ne sviđa, BMW je objasnio svoju zamisao iza stylinga novog bavarskog coupea.
Iako još najnoviji M2 nije predstavljen, Serija 2 je svakako kompetentan coupe. M240i xDrive je prema tvorničkim specifikacijama sposoban za 374 KS i 500 Nm. To je dovoljno da stotku dosegne za 4,3 sekunde, na putu do elektronički ograničenih 250 km/h. U odnosu na prethodnu generaciju, torzijska krutost je povećana za 12%, čime je smanjeno 'kolebanje tijela i opterećenje kotača tijekom sportskih zavoja'.
Novi coupe je također opremljen novim lakšim ležajevima kotača koji smanjuju razinu trenja i do 45 posto. Novitet je i standardni revidirani ovjes od aluminijskih dijelova, a kupci će moći odabrati i M Sport ovjes s prilagodljivim M podvozjem.
Međutim, ako vam sve to nije dovoljno, njemački tuner Manhart upravo je najavio svoj najnoviji projekt na Seriji 2, kojeg je nazvao Manhart MH2 450. Ugradnja MHTronik Powerboxa i novog ispušnog sustava od čelika, brojke izlazne snage rastu na 450 KS i 650 Nm okretnog momenta. To je gotovo u rangu s novim većim bratom M4, dok je okretni moment potpuno jednak snažnijoj Competition izvedbi.
Ostala poboljšanja uključuju novi komplet opruga, funkciju klapne na ispuhu, zajedno s OPF-Delete zamjenskim cijevima od nehrđajućeg cijevima, 'race downpipe' bez katalitičkog pretvarača ili 'sport downpipe' s 200-ćelijskim katalizatorom.
Što se tiče vanjštine, Serija 2 je od Manharta dobila 20-inčne 'Concave One' naplatke s Manhartovim ukrasnim prugama, i naravno, tu je širok raspon opcija kompleta od karbonskih vlakana za prednji i stražnji dio njemačkog coupea. Cijena još nije poznata, ali s obzirom na ovaj popis, nemojte očekivati da će biti samo malo skuplji od standardne Serije 2.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....