Riječ je o 17. izrađenom primjerku modela B7 S Turbo po redu, od ukupno 60 koje je Alpina ponudila kupcima 1981. i 1982. godine, a koji će u veljači biti zvijezda aukcije u Parizu.
Inače, model B7 Turbo bio je poznat i kao "ubojica Ferrarija", a temelji se na prvoj generaciji BMW-a serije 5 (e12).
Za razliku od verzije B7 Turbo od 300 KS i 463 Nm koji su "izvučeni" iz dorađenog 3,5-litrenog rednog šestaka potpomognutim KKK (Kühnle, Kopp & Kausch) turbo punjačem, što su podaci i danas vrijedni pažnje (nemojte smetnuti s uma da je riječ o automobilu s početka 1980-ih) koji je slovio kao najbrža serijska limuzina na svijetu, izvedba s dodatkom S koja će biti ponuđena na aukciji raspolagala je s čak 330 KS i 500 Nm (!) najvećeg okretnog momenta!
U svoje vrijeme ovaj je automobili s lijevim upaljenim pokazivačem smjera na Autobahnu "blicao" prave sportaše poput Ferrarija 208 GTB ili Porschea 911. Do 100 km/h iz stajanja je stizao za tada za jednu limuzinu neviđenih 5,8 sekundi i vozio do 261 km/h!
Konkretni primjerak je izvezen iz Njemačke u Japan ovlaštenom Alpina dileru Nicolle Japan 1982., a do sada je promijenio tri vlasnika.
Posljednji koji će ga sada ponuditi putem kuće RM Sotheby's u Parizu vlasnik je od 2012. godine, a držao ga je uglavnom u garaži u svom domu na Novom Zelandu.
Automobil je lakiran u Alpina Sapphire plavu boju i u potpuno je originalnom stanju s potpunom servisnom dokumentacijom, s tek 6400 prijeđenih kilometara od 2000. do 2007. godine kod prethodnog vlasnika iz Japana i ukupno 118.200 kilometara na satu.
U RM Sotheby'su vjeruju kako će ova, jedna od najčuvenijih Alpina limuzina na aukciji postići cijenu od 130.000 do 150.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....