Kineski proizvođači automobila nisu obično zastupljeni na Concorso d’Eleganza Villa d’Este, ali FAW je izazvao veliku pozornost svojim hibridnim superautomobilom, Hongqi S9. Dizajniran od strane hvaljenog veterana dizajna Waltera de Silve, S9 je privukao značajnu pozornost na prestižnom događaju zbog svog upečatljivog dizajna i neporecive prisutnosti.
Kineski sudionik hrabro je stao uz Bugatti Mistral, pokazujući njegove impresivne proporcije superautomobila. S elegantnom, nisko spuštenom siluetom, zaobljenim vjetrobranskim staklom s jednim brisačem, upečatljivim i poliranim aluminijskim naplatcima i zadivljujućim leptir vratima sa zaobljenim prozorima, odavao je egzotični šarm u odnosu na ostale prestižne hiperautomobile.
S9 se može pohvaliti privlačnim dizajnom, s dugim repom s mišićavim branicima i udubljenim stražnjim svjetlima. Uvlačivi spojler, odabran umjesto fiksnog stražnjeg krila, dodaje dašak sofisticiranosti. Međutim, neki detalji, poput crvene pruge na poklopcu motora s ventilacijom i prevelikih Hongqi amblema, mogu se doživjeti kao manje privlačni u usporedbi s europskim konkurentima u istom cjenovnom segmentu, poput Koenigsegga i Paganija.
Interijer predstavlja besprijekoran spoj futurističkih elemenata i vrhunskih detalja. S kožom presvučenom armaturnom pločom, bogatim detaljima od ugljičnih vlakana, osvijetljenim otvorima klime i kompaktnom digitalnom pločom instrumenata, odiše modernom privlačnošću.
Upravljač četvrtastog oblika integrira drugi zaslon, dok je nepostojanje infotainment zaslona osjetljivog na dodir na središnjoj konzoli kompenzirano nizom fizičkih gumba i start-stop prekidačem u stilu Lamborghinija.
Hongqi S9 prvotno je debitirao kao koncept na sajmu automobila u Frankfurtu 2019., a značajno redizajnirani pretprodukcijski model predstavljen je na sajmu automobila u Šangaju 2021. Njegov hibridni pogonski sklop sastoji se od V8 motora s turbopunjačem i tri elektromotora, koji isporučuju impresivnu ukupnu snagu od 1400 KS.
Navedena najveća brzina S9 je 400 km/h, a stotku može dostići za nevjerojatnih 1,9 sekundi. Iako nešto sporiji od rekordera trenutnog serijskog vozila, potpuno električne Nevere (1,81 sekunda), S9 još uvijek pokazuje izvanredne performanse.
Izvorno su postojali planovi da se kineski egzotik proizvodi u namjenskoj tvornici u regiji Emilia-Romagna u Italiji, počevši od 2022. Međutim, ti su planovi naknadno otkazani. Trenutno se očekuje da će se proizvodnja odvijati u Kini, ali točan datum početka ostaje nejasan. U planu je 99 jedinica, od kojih će svaka koštati 1,45 milijuna dolara (1,345 milijuna eura).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....