Timothy Dalton koristio je i Range Rover 4,6 HSE, Sean Connery Aston Martin, Rolls-Royce Silver Shadow... Najčuvenijem tajnom agentu na raspolaganju je u glavnim ulogama bilo više od 100 različitih modela, a nemali je broj bio i vozila koja su imala sporedne uloge. Automobili na filmu od samih su njegovih početaka imali značajnu ulogu, no malo je filmova koji su im poput onih o Jamesu Bondu pridavali takav značaj. Sličnim je putem zakoračio i Luc Besson, francuski redatelj koji je Peugeot, a posebice 406-icu, u svoja tri filma “Taxi” pokušao pretvoriti u neuhvatljivu i supersportsku jurilicu.
Povijest duga 28 godina
Peugeot je postao neizostavan dio njegove filmske trilogije. Za filmove o Alu Caponeu filmaši su najvećem kriminalcu prošlog stoljeća obavezno u ruke davali neki od Cadilaca, najčešće onaj V16. Steve McQueen zauvijek je upamćen po vratolomnim vožnjama u Fordu Mustangu Fastbacku, bez kojeg kultni film “Bullitt” ne bi bio to što jest - sinonim za odlučnu jurnjavu na filmskom platnu.
Tko se od starijih ne sjeća Disneyjeve produkcije o čuvenoj Bubi koju je krasio broj 53? Herbie (Volkswagen Kiefer) ostao je u boljem pamćenju nego glumci koji su nosili glavne uloge. Većina zna za Herbieja, ali tko se još sjeća nositelja glavne muške uloge Stephena W. Burnsa...
Daleko bi nas odvela priča o automobilima na filmu, ali kao rijetko kada do sada uloga posve nove Honde NSX uvelike ovisi o filmu “The Avengers”. Jednako tako i novi film, koji veliča kultne likove, poput “Hulka”, “Captain America”, “Thora” i “Iron Mana”, poput spojene posude živi s najnovijim Hondinom supersportskom cestovnom jurilicom. Za mjesec dana u kinima će se početi prikazivati filmski megaspektakl u kojem Robertu Downeyju Jr. parira nova Honda NSX, ista ona koja kroz osam generacija razvijanih u posljednjih 28 godina izaziva divljenje najzahtjevnijih ljubitelja ultrasportskih automobila.
Povratak legende
Od 1984., kada je japanska kompanija predstavila konceptni HP-X (Honda Pininfarina Xperimental), koji je dizajnirao čuveni talijanski estet, proteklo je gotovo tri desetljeća, a japanski su proizvođači od prvog dana željeli svoj proizvod suprotstaviti Ferrariju 328, kasnije Fordu GT 50, Porscheu 911, Lamborghinijima... Povijest ovog kultnog automobila naprasno je bila prekinuta 2005., i to nakon što su sredinom devedesetih njeni najveći promotori Ayrton Senna i još jedan vozač F1, Satoru Nakajima, uložili svoj nemali kredibilitet za jednu od najzahtjevnijih Hondinih igračaka.
Od tada pa sve do kraja 2011. sazrijevala je kroz koncepte ideja o “relunchu” kultnog sportaša. Novi NSX tada se prvi put pojavio u “foršpanu” za novi film o Iron Manu. U njemu Robert Downey Jr. naganja Acuru NSX Concept. Američka izvedenica ubrzo je donijela i svjetsku, koja je Acuru zamijenila uvriježenijim imenom, Hondom.
Već na North American Auto Showu, koji je održan prvih dana siječnja ove godine, bilo je svima sve jasno. Legenda se vraća, a u tome joj mora pomoći osebujna prošlost, kultni status koji su joj kroz povijest podarili vrhunski konstruktori, dizajneri, vozači Formule 1, ali ovaj put i treći nastavak filmskog serijala o željeznom čovjeku. Iron Man u prva je dva nastavka koristio rasni Audi R8, a sad ga je odlučio zamijeniti NSX-om. Za manje od mjesec dana u kinima će se pojaviti film “The Avengers”, u kojem će se pojaviti i nova Honda NSX, a već ovih dana Honda je u njezinu promociju upregnula i čuvenog američkog televizijskog voditelja Jaya Lena te glumca Jerryja Seinfelda.
Filmska promocija
Robert Downey Jr. javnosti je do sada bio poznat kao glavni lik iz kultnog filma “Sherlock Holmes”, ali jednako tako i po brojnim ekscesima koji su ga nerijetko stajali i zatvora. Nakon dokazanih optužbi o uživanju teških narkotika, poznati je glumac više puta završio na triježnjenju u zatvoru zbog vožnje pod utjecajem alkohola, a klinika za odvikavanje Betty Ford u Kaliforniji bila mu je prebivalište više od pola godine.
Takanobu Ito, Hondin šef, pun je lijepih riječi za NSX: “Želimo da Hondini inženjeri imaju iskustvo rađenja NSX-a, predvodnika automobila budućnosti. Da, mi smo pri kraju same realizacije novog sportskog bolida! Za Takanobua Ita crvena je krpa bio Ferrari i stoga ne skriva da ovaj put napadaju tamo gdje je možda i najzahtjevnije i najteže. U povijesti su nerijetko ostali poraženi na cesti, a hoće li novi NSX uspjeti promijeniti uvriježene navike, u velikoj bi mjeri trebalo ovisiti o njegovim performansama, ali i o publicitetu filma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....