Kasnih 60-ih i početkom 70-ih godina Porsche 911 je bio vrlo česta pojava na europskim natjecanjima u reliju, no danas se po terenu (i to samo ponekad) voze najčešće tek SUV-ovi Macan i Cayenne. Ipak, na stranicama James Editiona, nizozemskog posrednika u prodaji luksuznih i rijetkih automobila našao se zanimljiv oglas za Porsche 911 Safari. Priča ovog modela prilično je zanimljiva. Iza svega stoji Erik Brandenburg, njemački liječnik koji u slobodno vrijeme natječe na relijima sa Porsche modelima, pa je tako u ovakvom modelu uspješno odradio Transsibirski reli. Automobil se pokazao iznimno pouzdanim , pa je Erik bio uspješniji i od Cayennea koji su bili posebno pripremljeni od strane tvornice za ovo natjecanje. Na kraju je završio prvi u svojoj klasi te na devetom mjestu ukupno. Isječke sa tog relija možete pogledati u videu:
Nakon tog uspjeha, odlučio je složiti i urediti tri dodatna primjerka ovog modela, a jedan od njih je upravo ovaj sa slika. Za temelj je uzeo model 911 SC, dok je motor 3,2-litreni iz Carrere. Snaga iznosi 230 KS, ali ovaj automobil ne ističe se snagom već pojavom i sposobnostima po terenu.
Foto: James Edition
Naime, cijela podnica je povišena zahvaljujući novim Bilstein amortizerima. Ovaj primjerak tako može, prema navodima Erika i ekipe zadužene za ovaj projekt, podnijeti brze skokove od 20 metara. Naravno, tu su i gume dimenzija 215/85/16 namijenjene vožnji po neprohodnom terenu, a kako bi vitalni dijelovi ispod automobila ostali neoštećeni brine se modificirana podnica od nehrđajućeg čelika. Motor je zasad prešao 142 tisuće kilometara, a iznos koji se traži od potencijalnog kupca je oko 130 tisuća eura...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....