![https___api.thedrive.com_wp-content_uploads_2019_09_fl-photo_970x546 (1)](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/13/13/https___api.thedrive.com_wp-content_uploads_2019_09_fl-photo_970x546%20(1).jpg)
Konačna produkcijska verzija Honde e napokon je predstavljena prije nekoliko dana u Frankfurtu. Automobil koji smo imali prilike vidjeti u pretprodukcijskom obliku u ožujku u Ženevi sada je spreman za izlazak na cestu, a osim osebujnog dizajna i zgodnih detalja poput kamera umjesto retrovizora ili velike površine zaslona u kabini, kupce će tražiti i stražnjim pogonom i električnim motorom. Najsnažnija izvedba pritom raspolaže sa 154 KS, što bi za relativno malen i 1400 kilograma težak auto trebalo biti sasvim dostatno.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/9/13/13/Honda-e-2021-1280-06.jpg)
Sportske izvedbe nažalost zasad nisu u planu, kako je još u Frankfurtu potvrđeno na Hondinom izložbenom prostoru, no da ova ideja nije sasvim bez osnove pokazuje render objavljen na dizajnerskom Instagram profilu Avarvaari. Sa spuštenom karoserijom, posebnim kotačima i spojlerima te Type R značkom, zapravo, ne izgleda uopće loše. Dapače...