Škoda je upravo otkrila sve specifikacije nadolazeće druge generacije Kodiaqa - glavni SUV je veći i prostraniji usporedbi s prethodnikom s evolucijskim stilom i obiljem tehnologije. Ponuda pogonskih sklopova uključuje benzinske, mHEV, dizelske i PHEV opcije, pri čemu potonji proizvodi više od 200 KS i nudi više od 100 km dometa bez emisija.
Dok smo već vidjeli potpuno nepokrivenu karoseriju u bijeloj boji novog Kodiaqa, proizvođač automobila objavio je novu galeriju i video kamufliranog prototipa. Vanjski izgled zadržava neke prepoznatljive stilske naznake i poznate proporcije dok usvaja čišće površine i moderne značajke poput potpunih LED Matrix prednjih svjetala s "Crystallinium" tretmanom.
Novi Kodiaq je dugačak 4758 mm, širok 1864 mm i visok 1657 mm s međuosovinskim razmakom od 2791 mm. To ga čini 61 mm duljim od prve generacije i 110 mm duljim od potpuno električne Škode Enyaq.
Baš kao i mehanički povezani Superb, novi Kodiaq će se voziti na poboljšanoj verziji MQB arhitekture, zadržavajući benzinske i dizelske pogonske sklopove uz dodavanje opcija blagog hibrida i plug-in hibrida. Vrhunac ponude je PHEV, s motorom 1.5 TSI Evo 2 s jednim električnim motorom za kombiniranu snagu od 204 KS (150 kW).
Velikodušna baterija od 25,7 kWh nudi električni domet od preko 100 km i podržava do 50 kW DC brzog punjenja. Snaga se isključivo prenosi na prednju osovinu putem 6-stupanjskog DSG automatika, pa će se oni kojima je potreban AWD morati zadržati na neelektrificiranim modelima 2.0 TSI i 2.0 TDI.
Unatoč činjenici da je Kodiaq u odlasku već bio među najprostranijim obiteljskim SUV-ovima u svom segmentu i cjenovnom razredu, Škoda je dodatno povećala unutarnji prostor nove generacije. Točnije, veličina prtljažnika je 75 l veća nego prije, što rezultira impresivnih 920 l u standardnom modelu s pet sjedala, ili između 340-845 lt u varijanti sa sedam sjedala. Prostor za glavu u opcijskom trećem redu povećan je za 15 mm na 920 mm, dok se sjedala u drugom redu mogu pomicati.
Na nadzornoj ploči nalazi se 12,9-inčni zaslon osjetljiv na dodir za infotainment u kombinaciji s 10,25-inčnim virtualnim kokpitom i head-up zaslonom. Srećom, dizajneri Škode nisu potpuno digitalizirali, zadržavši neke ručne kontrole na kontrolnoj ploči. Ručica mjenjača DSG-a premještena je na stup upravljača, oslobađajući više prostora na središnjem tunelu za pohranu.
Škoda je već prodala 792.000 jedinica Kodiaqa u 60 različitih zemalja uključujući Kinu koja je najveće tržište ispred Njemačke, Velike Britanije i Češke. Proizvođač automobila se nada da će druga generacija nastaviti na sličan način, kao i posljednja s pogonom s unutarnjim izgaranjem.
Škoda će 2026. predstaviti još veći SUV sa sedam sjedala i potpuno električnim pogonskim sklopom, koji će se prodavati uz Kodiaq.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....