Već smo čuli za skupe opcije, ali nikada za nešto poput ovoga. Izvještaji u auto medijima s ceremonije rezanja vrpce u Koenigseggovom novom proizvodnom pogonu sugeriraju da će tvrtka kupcima modela Gemera za dodatnih 367.000 eura ponuditi V8 hibridni pogonski sklop s ukupno 2332 KS (1715 kW).
Kad je prvi put predstavljen još 2020. godine, Koenigsegg je najavio da će Gemera s dvojim vratima i četiri sjedala postizati golemih 1723 KS (1268 kW) iz naprednog 2,0-litrenog trocilindričnog motora u kombinaciji s trima elektromotorima i baterijama.
Sada postoje informacije da će navodno proizvodna verzija Gemere biti dostupna i s drugim pogonskim sklopom, kako izvještava Egg Registry: kao opcija umjesto 3-cilindarskog benzinca biti će dostupan i V8 posuđenog od Jeska.
U Jesku taj 5,0-litreni twin-turbo ispucava 1600 KS i 1500 Nm okretnog momenta, a švedska kompanija tvrdi da je to najmoćniji proizvodni motor na svijetu. Uz pomoć elektromotora isporučivati će navodno preko 2300 KS i 2750 Nm okretnog momenta.
Još nije potpuno jasno kako bi se trebao uklopiti u motorni prostor relativno kompaktnog trocilindraša, a nagađa se da će V8 biti uparen s 9-brzinskim Koenigsegg Light Speed Transmission (LST) mjenjačem s tri spojke iz modela Agera RS.
Osim toga, proizvodna verzija Gemere bi za razliku od koncepta imala fizička bočna zrcala (umjesto kamera viđenih na ranijim prototipima) kako bi zadovoljila propise u SAD-u, a "Ghost paket" će imati stražnje krilo, produženi prednji spliter i druge aerodinamičke nadogradnje za bolje performanse.
Dakle, glasina ima puno i još ćemo se morati strpjeti dok Koinegsegg ne objavi službeno sve informacije u javnost. Prve isporuke Gemere kupcima očekuju se tek 2025. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....