Dok strpljivo čekamo novu generaciju BMW-a Serije 5 koja će biti predstavljena kasnije ove godine, Alpina je predstavila posljednje posebno izdanje trenutnog modela.
BMW Alpina B5 GT vjerojatno je najekskluzivnija varijanta odlazeće Serije 5, s većom snagom i najvećom brzinom koja je bolja od M5, a bit će ponuđena u ograničenoj proizvodnji od 250 jedinica u obliku limuzine i Touringa.
Počevši od pogonskog sklopa, bi-turbo 4,4-litreni V8 je nadograđen s kanalom za usis zraka optimiziranim za protok i prigušivačem za usis zraka te repodešenim softverom, te sada proizvodi 634 KS (466 kW) i 850 Nm okretnog momenta.
Alpina kaže da je B5 GT njen najsnažniji model dosad, iako američka Alpina XB7 ima 639 KS (470 kW).
Ipak, što se limuzina tiče, B5 GT ima 9 KS (6 kW) više od standardne Alpine B5 i BMW-a M5 Competitiona, a samo 1,3 KS (1 kW) manje od M5 CS-a koji za dlaku zadržava titlu najsnažnije serijske Serije 5.
Snaga se prenosi na sva četiri kotača putem osamstupanjskog ZF automatika koji također ima koristi od nadograđenog softvera. Kao rezultat toga, sprint od 0-100 km/h odrađuje za manje od 3,4 sekunde za limuzinu i manje od 3,6 sekundi za Touring.
Najveća brzina jednako je impresivna za obiteljski automobil, s 330 km/h za limuzinu i preko 322 km/h za Touring, brojke veće od bilo kojeg M5. B5 GT će također zvučati zlobnije zahvaljujući dotjeranom sportskom ispušnom sustavu Alpina koji ima četverostruke titanijske ispušne cijevi u crnoj boji.
Osim dodatne snage i glasnijeg ispuha, model je dobio poboljšanja u upravljanju. Alpina sugerira da pojačanje poboljšava preciznost upravljanja i povratne informacije, dok je stražnja osovina B5 GT Touringa spuštena nudeći niže težište.
Modeli su opremljeni Brembo bušenim kočionim diskovima veličine 395 mm sprijeda i 398 mm straga.
Vizualno, BMW Alpina B5 GT izgleda vrlo slično standardnom B5. Specifični body kit za Alpinu uključuje aerodinamično proširenje prednjeg branika s malim kanarima i razdjelnikom, kao i umetak stražnjeg branika u boji karoserije u kojem se nalaze četverostruke ispušne cijevi.
Prepoznatljivi kovani Alpina Classic naplatci od 20 inča dolaze u Marron Volciano boji s natpisom B5 GT. Što se tiče vanjskog izgleda, prikazane nijanse Alpina Blue i Alpina Green standardne su, dok opcijska paleta boja uključuje Arctic Race Blue, Petrol Mica, Verde British Racing, Chalk, Imola Red i Daytona Violet.
U unutrašnjosti, osim standardnih Nappa kožnih presvlaka u raznim dostupnim bojama, kupci imaju opcije pune Merion kože ili Lavalina kože za sjedala, s B5 GT natpisom izvezenim na naslonima za glavu.
Tu je i opcija jako ojačanih sportskih sjedala koja kombiniraju crnu Dakota kožu s crnom alcantarom i plavim detaljima.
BMW Alpina B5 GT već je dostupna za narudžbu, iako ograničena dostupnost od 250 jedinica u cijelom svijetu znači da neće dugo ostati tako. U Njemačkoj, cijena limuzine iznosi 145.500 eura, dok Touring varijanta počinje od 148.500 eura. Isporuke posebnog izdanja trebale bi početi u srpnju ove godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....