De Tomaso Automobili predstavio je P900, hiperautomobil rezerviran samo za stazu koji će se proizvesti u ograničenom broju od 18 primjeraka po cijeni od 3 milijuna dolara (21.9 milijuna kuna) za svakog. P900 izgleda kao evolucija cestovnog P72 i dolazi s atmosferskim V12 sposobnim za više od 900 KS, ili s V10 pogonom za one koji žele da se automobil isporuči što je prije moguće.
Što se tiče dizajna eksterijera, P900 nastavlja uspješan recept koji je uveo P72 2019. godine. Taj dizajn inspiriran je trkaćim automobilom De Tomaso P70 iz 1965. godine - hiperautomobil se temelji na kadi od karbonskih vlakana, a karoserija je izrađena od istog materijala.
Dok neki dijelovi potječu iz cestovnog hiperautomobila, uključujući prednja svjetla postavljena na blatobrane i stakleni krov, većina karoserije je nova s još ekstremnijim detaljima i aero komponentama. Sprijeda, razdjelnik ima veće peraje, poklopac motora ima novi usisnik, a prednji blatobrani su izraženiji s integriranim škrgama.
Profil je "isklesaniji" nego prije, ali je stražnji kraj taj koji se najviše promijenio u usporedbi s P72. Ima masivno stražnje krilo koje grli rep s LED diodama i tehnologijom aktivnog zračenja, koje je središnjom perajom povezano s novim ventiliranim poklopcem motora.
Okrugla LED stražnja svjetla u stilu turbine kombinirana su sa setom pozlaćenih okruglih ispušnih cijevi smještenih iznad velikog difuzora. Još nemamo nijednu fotografiju interijera, ali sumnjamo na spartanskiju atmosferu s trkaćim školjkama i obiljem karbona.
Dok bi električni pogonski sklop sigurno proizveo više snage i okretnog momenta, De Tomaso ne voli tihe hiperautomobile. Stoga su blagoslovili P900 s atmosferskim V12 koje je izradila njemačka inženjerska tvrtka Capricorn. De Tomaso tvrdi da je njihov V12 najlakši i najmanji dosad, s težinom od samo 220 kilograma.
Motor vjerojatno slavnog zvuka razvijat će se do 12.300 okretaja u minuti, bit će kompatibilan s ugljično neutralnim sintetičkim gorivom i očekuje se da će proizvoditi čak 900 KS (662 kW). Snaga će se prenositi na stražnju osovinu preko sekvencijalnog Xtrac mjenjača. Tvrtka nije otkrila podatke o performansama, ali je objavila suhu težinu od 900 kg, što ukazuje na omjer težine i snage od kile po konju.
Razvoj V12 još je u tijeku i nastavit će se 2024. Međutim, nestrpljivi kupci koji žele nabaviti svoj De Tomaso P900 što je prije moguće imaju alternativni izbor pogonskog sklopa u obliku V10 koji potječe iz jednosjeda Benetton B197 F1 iz 1997. V10 će najvjerojatnije biti manje snažan od V12, budući da je proizvodio oko 750 KS u trkaćoj formi, no svejedno će zvučati nevjerojatno.
De Tomaso P900 će imati svoju javnu premijeru u ljeto 2023., kada ćemo saznati više o njegovim specifikacijama i nadamo se da ćemo ga vidjeti u tijelu budući da smo sada ograničeni na prikaze visoke kvalitete. 18 sretnih vlasnika hiperautomobila vrijednog 3 milijuna dolara imat će pristup podršci De Tomaso inženjera kako bi pripremili svoj P900 za dane staze.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....