PREMIJERA

Čini se da se RUF vraća, jer je na The Quailu upravo predstavio Speedster nazvan Bergmeister

Ruf Bergmeister, ili jednostavno Project RBS, odaje počast vozilima iz prošlosti poput Porschea 906, 909 Bergspydera i 718 RS Spydera

RUF Bergmeister

 RUF Automobile

RUF Automobile upravo je na The Quailu predstavio novi Bergmeister, speedster bez krova s karoserijom od karbonskih vlakana i podešenim zrakom hlađenim motorom koji proizvodi više od 450 KS. Dizajn je inspiriran Porscheovim automobilima za Hillclimb.

image

RUF Bergmeister

RUF Automobile

Ruf Bergmeister, ili jednostavno Project RBS, odaje počast vozilima iz prošlosti poput Porschea 906, 909 Bergspydera i 718 RS 60 Spydera, koje je dizajnirao Tony Hatter. Do neke mjere, to je Rufov pogled na nikada proizvedeni Boxster Bergspyder koji je Porsche napravio prije nekoliko godina, i prilično je cool.

image

RUF Bergmeister

RUF Automobile

Ruf Bergmeister bi mogao izgledati kao jako modificirani 993, ali svi paneli karoserije od karbonskih vlakana izrađeni su po narudžbi. Dijelovi po narudžbi uključuju prednji branik koji ima moderne usisnike okružene aerodinamičnim perajama, prednje i stražnje blatobrane sa zaobljenim linijama koje blijede na karoseriji, kratko vjetrobransko staklo, ventilirani poklopac motora s integriranim krilom i stražnji ducktail spojler.

image

RUF Bergmeister

RUF Automobile

Nedostatak krova pridonosi aerodinamičnosti, a zelena grafika u kontrastu je s bijelom karoserijom. 19-inčni aluminijski naplatci s tradicionalnih pet krakova straga obuveni su u ultra široke gume. Unutrašnjost je gotovo cijela prekrivena crnom alcantarom, uključujući instrument ploču, kartice vrata i upravljač. Osim alcantare, korištene su retro presvlake od tartana za sjedala i aluminijske papučice.

image

RUF Bergmeister

RUF Automobile

Ispod poklopca motora nalazi se 3,6-litreni turbo zrakom-hlađeni motor, koji je RUF modificirao da proizvodi 450 KS (331 kW) i 599 Nm okretnog momenta. To je slično izlaznoj snazi Porschea 997 GT3 RS-a. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem ručnog mjenjača sa šest brzina i pomoć diferencijala s ograničenim proklizavanjem. Kočnice su također nadograđene ventiliranim i perforiranim karbonsko-keramičkim diskovima od 350 mm koji imaju čeljusti sa šest klipa sprijeda i čeljusti s četiri klipa straga.

image

RUF Bergmeister

RUF Automobile

Cijena nije objavljena, kao ni broj primjeraka koji će biti proizvedeni. Model je izložen na The Quailu zajedno s novim SCR prototipom, a govoreći o dva modela, vlasnik kompanije Alois Ruf rekao je: "Bergmeister utjelovljuje najelementarnije iskustvo vožnje, dok SCR ističe najnovije tehnološke ponude našeg tima u Pfaffenhausenu".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 05:20