Koliko ste potrošili na servis automobila u protekle tri godine? Ako niste stvarno imali sreće, pretpostavljamo da je to manje od 2000 kuna. Posljednji vlasnik ovog Diablo SE iz 2001. nije bio te sreće. U razmaku od tri i pol godine spiskao je preko 40.000 dolara na servise i popravke kako bi održao svoj Lamborghini u vrhunskom stanju.
Marshall Goldman, auto salon sa sjedištem na Beverley Hillsu, prodaje ovog Diabla s 42.000 kilometara, kažu da sveobuhvatna povijest uključuje nedavne račune za novi ispušni sustav, novu spojku, kompresor klima uređaja, nove pumpe za gorivo i još mnogo toga.
No, možda se vlasnik nije osjećao tako loše s obzirom na to da su cijene Diabla u porastu jer raste interes za posljednjim Lamborghinijem razvijenim prije nego što je tvrtku progutala Volkswagen grupa. Ovaj Diablo se prodaje za 295.000 američkih dolara, što znači da je sva šansa da će i više nego pokriti svoje račune za servisiranje kada se automobil proda. Iako ovaj automobil nije toliko naplativ kao Diablo GT, to što je Diablo SE znači da je posebniji od nekih drugih verzija.
Verzija SE sa 6,0-litrenim V12 motorom bila je zadnja inkarnacija Diabla prije nego što je superautomobil 2001. godine zamijenio Murcielago. Izbor boje bio je ograničen na samo dvije boje: metalno zlatno Oro Elios ili duboku brončanu Marrone Eklipsis, koju ovaj automobil nosi. Lamborghini je proizveo po 21 primjerak u svakoj boji, odnosno ukupno 42, a ovaj je automobil broj 34. Čini nam se da 40 tisuća dolara nije toliko puno s obzirom da se radi o djeliću povijesti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....