Neki bi rekli da budućnost ne izgleda previše svijetlo za tunere jer će neizbježni prijelaz na električne automobile učiniti aftermarket stručnjake ranjivima. Oni više neće moći modificirati motore s unutarnjim izgaranjem, čime će dobar dio njihovog poslovanja biti "izbrisan". Ipak, Brabus pokazuje kako tuning tvrtka može preživjeti u eri električnih automobila s Mercedesovim glavnim EV-om.
EQS 450 je dobio aerodinamični bodykit usavršen kako bi liftback s nultom emisijom bio još uglađeniji. S najnižim koeficijentom otpora među serijskim automobilima EQS je bez dvojbe aerodinamičan automobil, no Brabus je tu brojku uspio smanjiti za dodatnih 7,2 posto.
Svi prilagođeni dijelovi karoserije izrađeni su od karbona i dolaze u sjajnoj ili mat završnici. Jedan od dodataka su elementi usmjerivača zraka ispred stražnjih lukova kotača za optimizaciju protoka zraka. Prednji dio ima novi prednji spojler dok je stražnji difuzor namijenjen za smanjenje aerodinamičnog uzgona. Aero optimizacije doprinose povećanju u rasponu od sedam posto kada se automobil kreće brzinom između 100 i 140 km/h.
Daleko najočitija promjena su Monoblock naplatci, posebno dizajnirani za EQS koji dolaze u veličinama od 20 do 22 inča. Na fotografijama možemo vidjeti 22-inčni set u kombinaciji s gumama dimenzija 255/35 sprijeda i 295/30 straga. Promjene na zračnom ovjesu približile su EV cesti za 15 milimetara sprijeda i 20 mm straga.
Kao što biste očekivali od Brabusovog projekta, postoje brojni načini za personaliziranje interijera, od svih vrsta kože do velura. Kako biste bili sigurni da je riječ o posebnom EQS-u, Brabus po unutrašnjosti dodaje pločice sa svojim osvijetljenim logom uz izbor između aluminijskih ili karbonskih papučica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....