Predblagdansko vrijeme za proizvođače automobila, odnosno njihove marketinške stručnjake predstavlja idealnu priliku da na kreativan način promoviraju svoje modele i samo ime marke. A upravo su to na odličan način napravili u BMW-u. U kreativnoj reklami odlučili su se na nešto drugačiji pristup. Umjesto da nam primjerice pokažu novi M5 kako drifta po snijegu, odlučili su igrati na kartu osjećaja i nostalgije.
Foto: YouTube
Tako je glavna zvijezda reklamnog spota BMW M3 E30, i to posebna pick-up verzija koja nikad nije završila na tržištu, veće ju je M divizija koristila za prijevoz dijelova i opreme. Kao što možete vidjeti iz videa, vozač se očito odlično zabavio snimajući reklamu u kojoj majka i kćer čekaju oca koji je sa legendarnim BMW-om otišao kupiti bor. Dolaskom kući, uviđa mali problem zbog čega je reklama i nazvana "Christmas Tree Tragedy". O čemu je riječ pogledajte u videu:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....