Nakon Skysphere grand tourera s dvoja vrata, Grandsphere vodeće limuzine i Urbansphere monovolumena, Audijevi dizajneri su Activesphereu dali uzdignuti stav kupea s četiri vrata. To je EV ekvivalent budućeg A5 Sportbacka s Allroad tretmanom. Aerodinamična, gotovo jednovolumenska silueta nekonvencionalno je spojena sa setom 22-inčnih naplataka s prianjajućim gumama (285/55R22), dok tanka i mišićava karoserija ima obilje zaštitnih presvlaka.
Model ima velike staklene površine uz prozirna područja na singleframe rešetki. Još važnije, stražnje staklo klizi iznad krova, otkrivajući prtljažni prostor i pretvarajući Activesphere u kamionet.
Audi kaže da se na stražnjem ležaju mogu smjestiti dva električna bicikla i druga sportska oprema, dok na krovu ima integrirani nosač za skije.
Druge značajke visoke tehnologije uključuju otmjene LED rasvjetne jedinice na oba kraja, kamere koje zamjenjuju zrcala i aluminijske naplatke sa šest krakova s rupama koje se otvaraju i zatvaraju. Zahvaljujući prilagodljivom zračnom ovjesu, razmak od tla je promjenjiv.
Standardna visina od 208 mm koja je slična onoj kod Q5, može se povećati na pozamašnih 248 mm u off-road načinu rada, ili sniziti na 168 mm za vožnju po asfaltu, poboljšavajući upravljivost i aerodinamiku.
Dizajn interijera Activespherea jednako je impresivan kao i eksterijer u smislu novih značajki. Dva velika vrata i nedostatak b-stupova omogućuju lak pristup kabini s četiri sjedala.
Četiri zasebna sjedala izgledaju poput ležaljki s integriranim naslonima za ruke i glavu. Tu je i lebdeća nadzorna ploča bez ikakvih zaslona, koja funkcionira kao velika zvučna traka i ventilacijski otvor za klimu.
U autonomnom načinu vožnje, cijela struktura armaturne ploče se okreće i potpuno nestaje zajedno s upravljačem i pedalama, otvarajući prostor ispred vozača i suvozača i pružajući odličan pogled na cestu ispred kroz prozirnu rešetku.
Središnji tunel između putnika ima proziran poklopac koji nudi grijano ili hlađeno spremište za hranu ili piće.
Ipak, najzanimljivija tehnološka značajka nalazi se na krovu koncepta - četiri pojedinačne slušalice za "mješovitu stvarnost" koje izgledaju poput elegantnih parova naočala.
Oni svim putnicima pružaju pristup novom svijetu mogućnosti kada je u pitanju interakcija čovjeka i stroja bez potrebe za zaslonima ili fizičkim kontrolama. Novi sustav zove se Audi dimensions i može mu se lako i intuitivno pristupiti jednostavnim nošenjem slušalica.
Svaki korisnik može pristupiti infotainment značajkama interakcijom s 3D grafikom dodirom, gestama ili pokretima očiju. Zanimljivo je da je svaki izbornik/funkcija prikazan blizu točaka interesa – kontrole klime lebde pored ventilacijskih otvora klime, glazbeni izbornik lebdi pored zvučnika itd.
Koncept dolazi opremljen s dva elektromotora koji proizvode kombiniranu snagu od 442 KS (325 kW) i okretni moment od 720 Nm. Baterija od 800 V postavljena između osovina ima kapacitet od 100 kWh i nudi domet vožnje od preko 600 km.
Što je još važnije, podržava stope punjenja do 270 kW, što znači da se može napuniti od 5 do 80% u manje od 24 minute s kompatibilnim ultrabrzim punjačem.
Kao što je slučaj s prethodnim konceptima Sphere, ne očekuje se da će Audi Activesphere izravno evoluirati u proizvodno vozilo. Međutim, neke od njegovih značajki najvjerojatnije će pronaći svoj put u buduća električna vozila, nadamo se ne u dalekoj budućnosti.
Audi će ove godine predstaviti svoje prve modele koji se temelje na PPE-u, postupno šireći svoju ponudu prije nego što do 2033. postane proizvođač isključivo električnih vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....