Toyotin poznati motor 2JZ-GTE ističe se svojom pouzdanošću i snagom. To je jedan od najtraženijih motora na tržištu, 3,0-litreni redni šestocilindrični motor koji omogućuje brojke veće od 1000 KS. Stoga ih nije neobično naći u mnoštvu različitih automobila, pa čak ni u vozilima za drag race ili drift.
No, u ovom slučaju, zaista ne biste očekivali da ćete ga naći ovdje. Nalazi se i u Ladi 2105 iz 1988., i trenutno se prodaje putem internetske aukcijske web stranice Bring A Trailer. Ovaj brutalni "swap" omogućio je ovoj skromnoj limuzini s četvera vrata da prijeđe sa samo 65 KS na impresivnih 700 KS, prema vlasniku.
Automobil je uvezen u Sjedinjene Države 2016., a kupio ga je njegov sadašnji vlasnik tri godine kasnije. Cilj je bio opremiti ga Toyotinim 2JZ-GTE motorom i Garrett GTX3582R turbo punjačem zajedno s Haltech ECU-om. Rezultat je 700 KS snage na kotačima, prema prodavatelju, iako je u ovom trenutku konfiguriran da nudi 535 KS.
Motor je povezan sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem iz Nissana 350Z, dok je Ford zaslužan za diferencijal. Osim mehanike, vlasnik je ugradio kompletan prošireni body kit koji omogućuje integraciju 17-inčnih Enkei RPF1 kotača. Ovo se kombinira s prednjim spliterom, stražnjim spojlerom i otvorima za zrak na haubi i krovu.
Ova Lada pripremljena je za reli, s punim zaštitnim kavezom, akrilnim prozorima i spremnikom goriva od 38 litara. Uz to ima i trkaća sjedala, sustav za suzbijanje požara, disk kočnice s prednjim čeljustima iz Nissana 300ZX-a, nove prednje amortizere te električni servo sustav upravljanja.
Automobil se trenutno prodaje putem Bring A Trailera, na internetskoj dražbi koja završava ove subote, 30. rujna. Najviša ponuda do sada iznosi 10.173 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....