Abarth je objavio sve pojedinosti o novom 600e prije njegovog lansiranja na tržište Europe. Ovaj model je prvi Abarthov električni crossover i najsnažniji serijski model s amblemom škorpiona na poklopcu motora. Dostupan je u dvije izvedbe, Turismo i Scorpionissima, s 240 KS, odnosno 280 KS. Proizvodnja najsnažnije verzije ograničena je na 1949 primjeraka, u čast godine osnutka talijanske marke.
Abarth 600e prvotno je najavljen početkom 2024., a tada se govorilo samo o snazi od 240 KS. Međutim, baš kao i kod blisko srodnog Alfa Romeo Juniora Veloce, Stellantis je shvatio da bi mogao izvući još konjskih snaga iz električnog motora, što je rezultiralo s 280 KS posebno izdanje Scorpionissima. Abarth 600e Turismo zadržava izvornih 240 KS s istim okretnim momentom od 345 Nm.
Vozač ima izbor među različitim načinima vožnje: Turismo, Scorpion Street i Scorpion Track, oslobađajući različite razine snage i podešavajući ESP postavke. Snaga se prenosi na prednju osovinu preko standardnog Torsen mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem tvrtke JTEKT.
U načinu rada Scorpion Track, sprint od 0-100 km/h traje 5,85 sekundi za Scorpionissimu i za 6,24 sekunde za Turismo, dok je najveća brzina elektronički ograničena na 200 km/h kod oba modela.
Abarth ističe kao je auto razvijen u suradnji sa Stellantis Motorsportom, koristeći komponente partnerskih tvrtki Michelin, Sabelt, JTEKT Torsen i Alcon. Auto koristi plaformu Perfo eCMP, koja je poboljšana verzija obične eCMP platforme na kojoj nastaju brojna Stellantisova vozila.
Sportski Abarth je dobio kočnice Alcon, tvrđi ovjes, stražnji stabilizator i šire gume. Baterija od 54 kWh također je dobila poseban sustav hlađenja koji poboljšava performanse. Predvidljivo, WLTP doseg od 334 km je prilično skroman i lošiji nego kod slabijeg Fiata 600e, koji
može prijeći oko 410 km između punjenja.Kako bi se "zli" Abarth 600e razlikovao od njegovog simpatičnog Fiatovog blizanca, dizajnerski tim stvorio je jedinstveni bodykit. Promjene uključuju dublje prednje i stražnje odbojnike, 20-inčne aluminijske naplatke i istaknuti stražnji spojler. Kvadratni dizajn odbojnika inspiriran je kutijastim hladnjakom modela Abarth 850 TC "cassettone".
Iznutra, vrhunac su Sabelt školjkasta sjedala s integriranim naslonima za glavu, koja imaju agresivniji dizajn i presvlake od alcantare u Scorpionissimi, i od tkanine u Turismu. Oprema uključuje 7-inčnu digitalnu instrument ploču i infotainment sustav s 10,25-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir i grafikom specifičnom za Abarth, audio sustav sa šest zvučnika, ChatGPT integraciju... Izvedba Scorpionissima ima i umjetni generator lažnog zvuka benzinskog motora.
Abarth 600e je dostupan za naručivanje na glavnim europskim tržištima od danas. U Njemačkoj Turismo košta od 44.990 eura, a Scorpionissima od 48.990 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....