ELEKTRIFIKACIJA

Zbogom W12: Bentley svoj legendarni 6-litreni motor mijenja plug-in hibridom

Zamjena za W12 bit će plug-in hibridni sustav s V8 motorom s više od 750 KS. To je više snage nego što je imala bilo koja izvedba W12

Bentley Ultra Performance Hybrid V8

 Bentley Motors

Elektrifikacija uzima još jednu žrtvu, ovoga puta pravog "kapitalca". Ljubitelji velikih motora izgubit će još jednu ikonu, slavni 6-litreni W12 motor koji nakon više od dva desetljeća proizvodnje i 105.000 primjeraka ovog ljeta odlazi u mirovinu.

Masivni agregat Volkswagen grupe predstavljen je 2001. godine, a prvi automobil koji ga je koristio bio je Audi A8. Koristio ga je i Volkswagen za svoj Phaeton i Touareg, no do danas je preživio samo u modelima Bentleya te se još uvijek ugrađuje u Continental GT, Continental Flying Spur i Bentaygu.

image

Bentley Ultra Performance Hybrid V8

Bentley Motors

Zamjena za W12 bit će plug-in hibridni sustav s V8 motorom s više od 750 KS. To je više snage nego što je imala bilo koja izvedba W12, koja je u najmoćnijoj verziji za modele Supersport razvijala 710 KS. Ovaj pogon će od ljeta "odrediti budućnost Bentleya", tvrde iz tvrtke. Ovo je još jedan dokaz da hibridna tehnologija sve više nalazi svoj put u automobile visokih performansi.

image

Bentley Ultra Performance Hybrid V8

Bentley Motors

Bentley očekuje da će novi V8 hibrid biti ništa manje nego njihov "najdinamičniji, najresponzivniji i najučinkovitiji pogonski sustav u povijesti". Isključivo električni domet iznosi 80 km, a okretni moment još nije otkriven no ne bi se iznenadili da ta brojka bude četveroznamenkasta. WLTP vrijednost CO2 s novim pogonom bi trebala doseći manje od 50 g/km.

image

Bentley Ultra Performance Hybrid V8

Bentley Motors

Bentley planira otkriti dodatne pojedinosti o elektrificiranom pogonskom sklopu u nadolazećim tjednima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 11:34