Novi Cybertruck u SAD-u serijski dolazi s gumama Pirelli Scorpion ATR ili s Goodyear Wrangler Territory koje imaju dubinu profila od 8 do 9 milimetara, jedan vlasnik automobila je ostao šokiran kada je nakon samo nekoliko mjeseci izmjerio da mu je na gumama njegovog Cybertrucka Cyberbeast preostalo samo 3-4 milimetra profila. Iako je to više od zakonske granice od 1,6 mm u SAD-u, gume s ovako malim preostalim profilom gaznog sloja uglavnom se smatraju istrošenima, pogotovo u zimskim uvjetima.
Vlasnik jednog Cybertrucka iz američke savezne države Colorado iznenadio se kako mu je auto tijekom samo jednog ljeta "sažvakao" više od pola profila gume, no stručnjaci smatraju da se to se moglo i očekivati od izuzetno teškog i snažnog automobila kao što je Cybertruck Cyberbeast koji ima 845 KS.
Vlasnik Cybertrucka priznaje da je koristio Beast Mode (naćin rada s maksimalnom snagom i ubrzanjem) "nekoliko puta", ali inzistira na tome da se pick-up kamionet vozio asfaltiranim ulicama i autocestama. Tvrdi da njegov Cybertruck nikada nije bio izvan ceste niti je ikada postigao najveću brzinu. I ranije su se mnogi vlasnici Cybertrucka na društvenim mrežama žalili kako brzo njihovi automobili troše gume.
No čini se da će se s tim problemom i dodatnim troškovima morati pomiriti svi vlasnici Cybertucka jer se radi o vozilu koje ima oko 3 tone mase bez vozača, putnika i tereta. Bez obzira na stil vožnje, gume na tako teškom vozilu će se ubrzano trošiti i vlasnici samo mogu sanjati da će im gume potrajati 40 do 80 tisuća kilometara kao na nekom prosječnom automobilu. Uostalom, svi vlasnici velikih i teških SUV-ova, posebno onih električnih, su već dugo svjesni da moraju niti pripremljeni za velike izdatke za gume i njihove česte zamjene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....