Nitko ne voli čekati, ali čekanje je osnovni dio života vlasnika električnih automobila kada pune baterije svojih vozila. Međutim to bi u moglo postati prošlost jer sve je više modela ili novih baterija za koje proizvođači navode trajanje punjenja od samo desetak minuta. Nyobolt je otišao još dalje jer je predstavio prototip sportskog automobila koji se može napuniti od 10 do 80 posto za samo 4 minute i 37 sekundi.
Tvrtka tvrdi da je to "dvostruko brže od većine najbrže punjivih vozila današnjice" i rekla je se "prve četiri minute puni pri konstantnoj struji od 500 A, što osigurava 193 km dosega."
No postoji i druga strana čitave priče. Naime, rekordno brzo punjenje je, prije svega, posljedica baterije vrlo malog kapaciteta od samo 35 kWh, te na europskom tržištu samo jedan auto trenutno ima manju bateriju - Dacia Spring. To objašnjava zašto ovaj sportski automobil ima WLTP doseg od samo 249 km.
Iako mala baterija znači mali doseg, Nyobolt je to pokušao prikazati kao pozitivno. Konkretno, tvrtka je ističe da je baterija lagana i da koristi “sljedeću generaciju patentiranih anodnih materijala od ugljika i metalnog oksida, inovativni dizajn ćelija s niskom impedancijom, integriranu energetsku elektroniku i softverske kontrole.
Zbog svega toga tvrde da su da su riješili probleme vezane uz degradaciju baterije jer su njihove “ćelije od 24,5 Ah već uspješno završile više od 4000 punih ciklusa brzog punjenja, što je jednako više od 960.000 kilometara vožnje i pritom zadržale više od 80 posto kapaciteta.”
Ovaj sportski automobil temeljen na Lotusu, on ima mogućnost brzog punjenja od 350 kW i teži samo 1250 kg. Model je dizajniran i projektiran u suradnji s tvrtkom Callum Designs te je moguća njegova proizvodnja u maloj seriji. Nema riječi o tome planira li se takva proizvodnja, ali Nybolt je najavio da bio mogao započeti s proizvodnjom baterija u malim količinama u roku od godinu dana.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....